هشدار جدی فرمانده کل سپاه به لفاظی صهیونیست‌ها/ دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع می‌کنیم

فرمانده کل سپاه فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک دانست و اظهار کرد : بنابراین دشمنان باید مراقب حرف ها و صحبت هایشان باشند.
کد خبر: ۴۹۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ - 24December 2021

هشدار جدی فرمانده کل سپاه به لفاظی صهیونیست‌ها/ دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع می‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه) در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، برگزاری این رزمایش بویژه بخش موشکی را دارای پیام‌های بسیار واضح و آشکار توصیف و تصریح کرد: پیام این رزمایش هشدار جدی، واقعی و میدانی به تهدید‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی است که مراقب اشتباهات و خطا‌های خود باشند و اگر دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه فاصله بین عملیات واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک دانست و اظهار کرد: بنابراین دشمنان باید مراقب حرف‌ها و صحبت هایشان باشند.

وی در ادامه آزمایش سامانه‌های موشکی دقیق و به روز‌تر شده نیروی هوا فضای سپاه و پرتاب‌های هم زمان از نقاط متعدد به سوی یک هدف واقعی شبیه سازی شده را ازاهداف این رزمایش برشمرد و گفت: این رزمایش ترکیبی از حرکت پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک نقطه زنی بود که امروز توانست اهداف نزدیک به واقعیت ما را به شکل ۱۰۰ درصد محقق کند.

فرمانده کل سپاه در پایان انطباق عملیات تمرینی و واقعی را از محاسن رزمایش موشکی برشمرد گفت: همگان مشاهده کردند، اهداف توسط تمام موشک‌های پرتاب شده در آن واحد مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند، این شرایط دقیقا شرایط واقعی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها