رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

مسابقه دل‌نوشته «برایم از سردار بگو» در گیلان برگزار می‌شود

پارسا از برگزاری مسابقه دل‌نوشته «برایم از سردار بگو» ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و ادبی در استان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 24December 2021

مسابقه دل‌نوشته «برایم از سردار بگو» در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امروز در نشست با مسئولین کانون‌های بسیج رسانه سراسر استان، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی، ضایعه جانکاه و جبران ناپذیر بود که قلب و دل میلیون‌ها انسان مسلمان و آزادی خواه در ایران، منطقه و سراسر جهان را جریحه دار و بیش از پیش چهره خبیث دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، جهان اسلام، ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزادی خواه را عیان کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: این سازمان در آستانه فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، مسابقه دل‌نوشته «برایم از سردار بگو» را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و ادبی استان است، افزود: محور‌های اصلی این مسابقه شامل حیات، شهادت، اخلاق و رفتار و فعالیت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی است.

پارسا با تاکید بر اینکه آخرین مهلت ارسال دل‌نوشته تا ۱۵ دی است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه، دل‌نوشته خود را از طریق پیام‌رسان به شماره ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارسال کنند.

وی متذکر شد: پس از ارزیابی آثار ارسالی، سه اثر برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تاکید کرد: برگزیدگان در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در نیمه دوم دی ماه معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار