فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

موشک‌های بالستیک قابلیت مانور در جهات مختلف پیدا کرده‌اند/ هزینه‌های دشمن بی‌ارزش شد

سردار حاجی‌زاده گفت: ما توانسته‌ایم به موشک‌های بالستیک هم جهت بدهیم تا در جهات مختلف حرکت کنند و مانور بدهند و این پدیده کار دشمن را بسیار سخت می‌کند.
کد خبر: ۴۹۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ - 24December 2021

موشک‌های بالستیک قابلیت مانور در جهات مختلف پیدا کرده‌اند/ هزینه‌های دشمن بی‌ارزش شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه آخرین مرحله رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه که صبح امروز با شلیک انبوه موشک‌های بالستیک در منطقه کویر مرکزی ایران برگزار شد، اظهار داشت: زدن موشک‌های بالستیک برای سامانه‌های‌ پدافندی خیلی سخت است و درصد کمی را می‌توانند، مورد اصابت قرار بدهند، ولی با این کاری که انجام شد تقریبا صدها میلیارد دلار هزینه‌های دشمنان ما ضربدر صفر شد و دیگر ارزشی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان دیگر نمی‌توانند پیش‌بینی کنند که این موشک‌ها از چه جهتی و در چه نقطه‌ای فرود می‌آید، گفت: چون سرعت نسبی موشک‌های پدافندی و موشک‌های بالستیک با سرعتی ‌حدود ۱۵-۲۰ ماخ به هم نزدیک می شوند، اگر دشمنان نقطه آینده و معادله مسیر را نتوانند در بیاورند، کار خیلی مشکلی در پیش رو خواهند داشت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما توانسته‌ایم به موشک‌های بالستیک هم جهت بدهیم تا در جهات مختلف حرکت کنند و مانور بدهند و این پدیده، کار دشمن را بسیار سخت می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار