امام جمعه کرمانشاه:

افکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب را باید به خوبی برای آیندگان تبیین کنیم

آیت‌الله «علما» گفت: باید افکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنیم تا این راه روشن برای آیندگان نیز به درستی حفظ شود.
کد خبر: ۴۹۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 24December 2021

افکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب را باید به خوبی  برای ایندگان تبیین کنیمبه گزارش‌ دفاع پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: ما از سران غرب می‌خواهیم که به فرامین حضرت مسیح گوش دهند زیرا ایشان همواره بشارت صلح می دادند و از جنگ و خون‌ریزی‌ دوری می کردند.  

امام جمعه شهرستان کرمانشاه در ادامه خطبه هایش به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: سران رژیم اشغالگر قدس اقدام به تهدید ملت ایران کرده اند که باید به آنها گفت شما توان مقابله با بسیجی های لبنان را ندارید.

آیت الله علما تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در مشهد فرمودند: اگر اسراییل به ایران چپ نگاه کند حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

وی در ادامه به سالروز حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: این روز زمان پیمان مجدد با ولایت فقیه و مقابله با توطئه دشمنان است.

آیت الله علما تاکید کرد که همه ما به ویژه صاحبان قلم وظیفه داریم که سالروز نهم دی را برای مردم تبیین کنیم و این حماسه را برای آیندگان نگه داریم.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه در ادامه خطبه هایش یادآور شد: باید افکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به خوبی تبیین کنیم تا این راه روشن برای آیندگان نیز به درستی حفظ شود.

وی همچنین به سالروز تولد حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: جوانان کشورمان باید براساس عقلانیت و خرد حرکت کرده و همچون حضرت زینب (س) در زمان های حساس با درایت عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار