مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج گیلان خبر داد؛

ماراتن آموزشی رقابتی «کوچک جنگلی» برگزار می‌شود

«سبزه چین» گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک، نخستین ماراتُن آموزشی رقابتی «کوچک جنگلی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ - 24December 2021

ماراتن آموزشی رقابتی «کوچک جنگلی» برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «حسین سبزه چین» مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان اظهار داشت: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک، نخستین ماراتُن آموزشی رقابتی «کوچک جنگلی» با اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود.

مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج گیلان با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقات نیاز به دانش فنی نیست، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره ضمن یک دوره آموزشی ۷۰ دقیقه‌ای با شیوه و قالب تولید بازی تعاملی آشنا و توانایی تولید این محصول را فرا خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقات است، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تولید شده توسط شرکت کنندگان ۲۰ بهمن ماه امسال است.

سبزه چین خاطرنشان کرد: به نفر اول این ماراتن یک میلیون و پانصد هزار تومان، نفر دوم یک میلیون تومان، نفر سوم ۷۰۰ هزار تومان، نفر چهارم ۲۰۰ هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد و ۵ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی هم به نفرات بعدی اهدا خواهد شد.

وی متذکر شد: علاقه‌مندان به شرکت در ماراتُن آموزشی رقابتی «کوچک جنگلی» برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار