فرمانده سپاه کربلا:

دوچرخه‌سواران بسیجی مازندران تا مزار سردار دلها رکاب‌زنی می‌کنند

سردار «مسلمی» گفت: دوچرخه‌سواران بسیجی مازندران برای تجدید بیعت با حاج قاسم بر مزار این شهید حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 25December 2021

دوچرخه سواران بسیجی مازندران تا مزار سردار دلها رکاب‌زنی می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران صبح امروز در آیین بدرقه دوچرخه‌سواران بسیجی استان در یادمان هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران از اعزام دوچرخه‌سواران بسیجی استان برای زیارت مزار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» خبر داد و اظهار داشت: این برنامه به مناسبت سالروز شهادت این شهید عزیز و تجدید بیعت با آرمان‌های این عاشق امام حسین (ع) صورت گرفت.

وی افزود: هر مفهوم و هر پدیده و مأموریت و هر کاری که با مکتب عاشورا پیوند بخورد دلداده پیدا می‌کند و حاج قاسم عاشق اهل بیت (ع) و مکتب امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) بوده و اخلاص ایشان باعث شد که این همه دلداده پیدا کرد و برای زیارتش سر از پا نمی‌شناسند.

سردار مسلمی گفت: این دوچرخه‌سواران هزار و ۸۰۰ کیلومتر رکاب می‌زنند تا هشت روز دیگر برای تجدید بیعت با حاج قاسم بر مزار این شهید حضور پیدا کنند.

در آیین بدرقه ویژه برنامه‌ی فرهنگی ورزشی در رکاب علمدار که برای دومین سال متوالی در راستای بزرگداشت یاد و نام سردار دل‌ها، تجدید پیمان و ترویج آموزه‌های متعالی مکتب سلیمانی به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا برگزار شده است از خانواده معظم شهید محمود رادمهر نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها