مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دوچرخه سواران پیام شهدا را به دیار سردار دلها منتقل می‌کنند

سردار «ملکی» گفت: دوچرخه سواران با لباس مقدس بسیجی پیام شهدا را به دیار سردار دلها منتقل می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 25December 2021

دوچرخه سواران پیام شهدا را به دیار سردار دلها منتقل می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در آئین بدرقه دوچرخه سواران بسیجی استان در جوار یادمان شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با بیان اینکه این حلقه معرفتی دوچرخه سواران دارای پیام است، اظهار داشت: رزمندگان مازندرانی در عملیات والفجر ۶ چیلات ایلام به شهادت رسیدند و جانفشانی‌ها کردند و پیکر مطهر تعداد محدودی از شهدای ما هنوز در آن منطقه تفحص نشدند.

وی با اشاره به اینکه در محضر هشت شهید گمنام عملیات والفجر ۶ هستیم، افزود: همراه این شهدا، پیکر مطهر شهیدان سید ابراهیم و سید حسین اسماعیل زاده پدر و پسر تفحص شدند و قرار است تمثال این دو شهید را در حسینیه وداع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نصب کنیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه دوچرخه سواران با لباس مقدس بسیجی پیام شهدا را به دیار سردار دل‌ها منتقل می‌کنند، افزود: شهید سلیمانی «مرد میدان» در میدان‌های سخت دفاع مقدس، جبهه مقاومت و میدان فرهنگی، سیاسی و... است.

این مسئول تصریح کرد: شهید سلیمانی به کمال رسیده بود و جهان درون خود را ساخت و در اوج عشق بازی با خدا شهید شد و خداوند به ایشان عزت داد و همه شهدا عزت داشتند.

وی ادامه داد: حرکت نمادین و نمایشی دوچرخه سواران دارای پیام است که ما ادامه دهنده راه شهید سلیمانی و شهدا هستیم.

سردار ملکی خطاب به دوچرخه سواران گفت: این حرکت را با نیت الهی رکاب بزنید که عزتمند خواهید شد و شهدا عزت و امنیت و سرافرازی را به ملت ایران بخشیدند و این خونی که برای عزت و اقتدار نظام ریخته شد، باید پایدار بماند و باید آن را حفظ کنید و شما با این حرکت راه شهدا را حفظ می‌کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها