نماینده مردم در مجلس:

مقامات آمریکا از خوی استکباری و ضدبشری برخوردار هستند

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی گفت: طی چند سال گذشته در یمن شاهد بودیم که در اثر جنگ تحمیلی و ظالمانه که با حمایت آمریکا از کشور‌های مرتجع صورت گرفت روزانه هزاران کودک در اثر عدم رسیدن غذا و دارو یا جان خود را از دست داده‌اند یا در معرض خطر قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۹۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 25December 2021

مقامات آمریکا از خوی استکباری و ضد بشری برخوردار هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدرضا میرتاج الدینی» رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و یمن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به رد دو قطعنامه حقوق بشری از سوی آمریکا، اظهار داشت: در قرن حاضر آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و در همه جهات افول و سقوط آمریکا روز به روز آشکار می‌شود این مدعی دروغین حقوق بشر به روشن‌ترین قطعنامه‌هایی که اکثر ملل جهان به آن رای مثبت داده‌اند رای منفی داده و با قطعنامه‌های محکومیت تمامی اشکال تبعیض نژادی و حق غذا مخالفت کرده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس بیان کرد: حق غذا موضوع روشنی است که هر ذی حیاتی از این حق برخوردار بوده و کسی نمی‌تواند مانع این حق از انسان‌ها و موجودات عالم شود وقتی امروز حتی حقوق حیوانات یکی از مسائل اصلی مجامع جهانی است قطعاً هر انسان آزاده در جهان در خصوص حق غذای انسان‌ها حامی و پشتیبان خواهد بود با این حال آمریکا با این موضوع ابراز مخالفت کرد.

وی تأکید کرد: این مخالفت نشان می‌دهد که مقامات آمریکا از خوی استکباری و ضد بشری برخوردار هستند. در طی چند سال گذشته در یمن شاهد بودیم که در اثر جنگ تحمیلی و ظالمانه که با حمایت آمریکا از کشور‌های مرتجع صورت گرفت روزانه هزاران کودک در اثر عدم رسیدن غذا و دارو یا جان خود را از دست داده‌اند یا در معرض خطر قرار گرفتند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون نیرو‌های مردمی انقلاب اظهار داشت: اگر ذره‌ای انسانیت در دل دولتمردان آمریکایی بود با این قطعنامه‌ها مخالفت نمی‌کردند با چنین مخالفت‌ها در واقع نابودی خود را امضا می‌کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار