نماینده مردم در مجلس:

رژیم صهیونیستی به‌دنبال برهم زدن گفت‌وگو‌های برجامی است

رضازاده گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با سیاه‌نمایی نسبت به اینکه ایران درصدد دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است، زمینه برهم زدن گفت‌وگو‌های برجامی را فراهم کنند.
کد خبر: ۴۹۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ - 25December 2021

رژیم صهیونیستی به‌دنبال برهم زدن گفت‌وگو‌های برجامی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با اهداف پشت پرده نشست ضد ایرانی مشاور امنیتی بایدن با رئیس تل‌آویو، اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی این روز‌ها به دنبال ایجاد اجماع جهانی علیه برنامه هسته‌ای کشورمان هستند از این رو مشاهده می‌شود که مقامات صهیونیستی همزمان با برگزاری مذاکرات وین، سفر‌های متعددی به آمریکا و کشور‌های منطقه داشته‌اند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در واقع صهیونیست‌ها می‌خواهند با سیاه‌نمایی نسبت به اینکه ایران درصدد دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است، زمینه برهم زدن گفت‌وگو‌های برجامی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: این مهم در حالیست که نباید فراموش کرد طرح موضوع هراس نسبت به سلاح هسته‌ای صرفاً برای ایجاد همگرایی است تا مقامات این رژیم جعلی بتوانند موضوعاتی مانند قدرت موشکی و نفوذ مثبت ایران در منطقه را تحت‌الشعاع قرار دهند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: عدم رفع تحریم‌ها و بازگشت به مذاکرات هسته‌ای و اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه جمهوری اسلامی از سوی ایالات متحده، خواسته تلاویو است از این رو مشاهده می‌شود که مقامات ارشد این رژیم چندی پیش در ادعایی واهی عنوان کردند منابع آزاده شده و پولی که ایرانی‌ها دریافت می‌کنند به شکل تروریسم و موشک به ما خواهد رسید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد اقدامات اسرائیلی‌ها علیه کشورمان به نتیجه نخواهد رسید، زیرا اکنون جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه بوده و معادلات بین‌المللی را تغییر داده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار