نماینده مجلس مطرح کرد؛

توقف برنامه هسته‌ای ایران هدف اصلی تلاویو

احمدی گفت: متوقف کردن برنامه هسته‌ای کشورمان محور نشست ضدایرانی مشاور امنیتی بایدن با رئیس تل‌آویو است.
کد خبر: ۴۹۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ - 25December 2021

توقف برنامه هسته‌ای ایران هدف اصلی تلاویو

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدرضا احمدی» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با اهداف پشت پرده نشست ضد ایرانی مشاور امنیتی بایدن با رئیس تل‌آویو، اظهار داشت: متوقف کردن برنامه هسته‌ای کشورمان مهمترین موضوعی است که این روز‌ها خواب و خوراک مقامات اسرائیلی را گرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همزمان با مذاکرات هسته‌ای وین شاهد افزایش دوره گری‌های مقامات رژیم صهیونیستی هستیم، مطرح کرد: در واقع اسرائیلی‌ها در تلاش هستند با فضاسازی علیه جمهوری اسلامی بر روند مذاکرات برجامی تأثیر منفی بگذارند.

وی ادامه داد: به عبارتی صهیونیست‌ها از بازگشت ایالات متحده به معاهده برجام هراس دارند از این رو مشاهده می‌شود که با برگزاری نشست‌های ضدایرانی، درصدد ایجاد اجماع نظر در میان مقامات کاخ سفید هستند تا این امر محقق نشود.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها فراموش کرده‌اند برنامه هسته‌ای ایران بومی است و نمی‌تواند جلوی پیشرفت صلح‌آمیز آن را بگیرند، افزود: بر این اساس به مقامات ایالات متحده آمریکا نیز توصیه می‌شود بجای همدستی کردن به سیاستمداران اسرائیلی، درصدد اعتمادسازی باشند و زمینه بازگشت به برجام را فراهم کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دیگر اعضای برجام نیز نباید تحت تأثیر نشست‌های ضد ایرانی اسرائیلی‌ها قرار گیرند، زیرا اکنون جامعه جهانی ایران را دست برتر مذاکرات وین می‌داند و هرگونه فرافکنی به ضرر آن‌ها خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار