دیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم + تصاویر

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، با «داود محمدطاهری» طلبه جانباز و آزاده دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ - 25December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، با حضور در منزل «داود محمدطاهری» طلبه جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس از وی عیادت کرد و در جریان روند درمان بیماری وی قرار گرفت.

حجت الاسلام مصلحی در این دیدار، با اشاره به ارزش ایثارگر و مجاهدت رزمندگان اسلام در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، اظهار داشت: شهدای عزیز و جانبازان سرافراز در هر موقعیتی، همه هستی خود را در راه خدا در طبق اخلاص نهادند.

وی افزود: امروز نعمت امنیت و افتخار سرافرازی جامعه ما مرهون رشادت شهدا و ایثار رزمندگان اسلام و جانبازان عزیز است.

در این دیدار، مراحل درمان طلبه جانباز «محمدطاهری» با حضور حجت الاسلام «مجید ستوده» مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، پیگیری و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

«داود محمدطاهری» متولد ۱۳۴۸ در شهر خوانسار است. وی سال ۶۲ وارد حوزه علمیه اراک شد و یک سال بعد، از شهر نجف آباد در قالب لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان پا به عرصه میدان رزم گذاشت.

محمدطاهری پس از حدود دو سال حضور در جبهه در سمت بی سیم چی و شرکت در چهار عملیات و اصابت ترکش به کمر و افتخار جانبازی شیمیایی، در منطقه هورالهویزه و عملیات بدر به اسارت دشمن بعثی در آمده و مدت ۱۹۸۹ روز یعنی نزدیک ۶ سال را در سخت‌ترین شرایط در اردوگاه‌های رژیم بعث می‌گذراند.

وی پس از آزادی از اسارت، تحصیلات را از حوزه خوانسار پی می‌گیرد و سال ۹۳ مدرک سطح ۲ را اخذ می‌کند. محمدطاهری بعد از ۲ سال، تحصیلات حوزوی را از مدرسه رضویه قم دنبال می‌کند و از سال ۱۳۹۵ تاکنون با تشدید آثار اسارت، ترکش و عوارض شیمیایی و از دست دادن کلیه‌ها و دیگر مشکلات داخلی، با وضعیت جسمی و روحی ناگواری دست و پنجه نرم می‌کند.

دیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویردیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویردیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویردیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویردیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویردیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویردیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویردیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویردیدار حجت الاسلام «مصلحی» با آزاده جانباز «محمدطاهری» در قم+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار