مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

تشییع یک شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اراک

سرهنگ کریمی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» ۲۵۰ شهید گمنام در سطح کشور تشییع و خاکسپاری می‌شوند که سهم استان مرکزی یک شهید گمنام و آن هم در مرکز استان شهر اراک است.
کد خبر: ۴۹۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ - 25December 2021

تشییع یک شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اراکبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی با موضوع دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و تشییع شهید گمنام اظهار داشت: پنجمین نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی با دو دستور کار تشییع شهید گمنام در شهر اراک و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» با حضور استاندار محترم مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیران ادارات و سایر اعضا جهت هم افزایی و هماهنگی برنامه ها برگزار شد.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های دی ماه در استان مرکزی و سراسر کشور تشییع شهید گمنام است که حضور شهید گمنام در شهر قطعا بار دیگر فضای شهر را عطرآگین خواهد کرد و موجب احیای ارزش های اسلامی و انقلابی خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» ۲۵۰ شهید گمنام در سطح کشور تشییع و خاکسپاری می شوند که سهم استان مرکزی یک شهید گمنام و آن هم در مرکز استان شهر اراک است.

وی اضافه کرد: مردم استان مرکزی و شهر اراک همزمان با سراسر کشور همچون گذشته با حصور حماسی خود در آیین تشییع شهید گمنام بار دیگر تجدید میثاق خود با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت را مقتدرانه اعلام خواهند کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: در راستای دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج«قاسم سلیمانی» در استان مرکزی با هدایت های ستاد کنگره شهدای استان ۲۵ کمیته و ۱۶ کارگروه تخصصی تشکیل شده و برنامه های مختلفی برای این ایام تدارک دیده اند و محوریت کار مردمی برگزار شدن برنامه ها است.

وی با بیان اینکه به کارگیری ابتکارات و خلاقیت ها در برنامه های دومین سالگرد شهادت شهید حاج «قاسم سلیمانی» یک ضرورت مهم است،گفت:کلیه دستگاه ها و اقشار مختلف مردم و گروه های مردمی می توانند در قالب ستاد گرامیداشت برنامه های خود را ارایه دهند و این ستاد از برنامه های فاخر و تاثیرگذار حمایت خواهد کرد.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: به فضل الهی جلسات تخصصی برنامه های مناسبت های دی ماه در طی روزهای آینده با حضور دستگاه های مختلف برگزار خواهد شد و آخرین هماهنگی ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار