مدیر هنری اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان خبر داد؛

راهیابی ۹ اثر از همدان به جشنواره بین‌المللی فیلم «رسام»

«لطفی‌شهپر» گفت: امسال ۹ اثر هنری در بخش مستند، نماهنگ و فیلم‌نامه از استان همدان به سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «رسام» راه یافت.
کد خبر: ۴۹۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ - 26December 2021

راهیابی ۹ اثر از همدان به جشنواره بین المللی فیلم «رسام»«امین لطفی‌شهپر» مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام»، اظهار داشت: سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با هدف بازشناسی نقش هشت سال دوران دفاع مقدس در اقتدار و نظام جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های مردان و زنان این سرزمین در بین فیلمسازان جوان، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» را با رویکرد «مدافعان وطن» و «مدافعان حرم» برگزار می‌کند.

وی افزود: این جشنواره در ۲ بخش اصلی «فیلم ١۸٠ ثانیه‌ای (مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ)» و «فیلم‌نامه» برگزار می‌شود.

لطفی‌شهپر توضیح داد: امسال ۹ اثر هنری در بخش مستند، نماهنگ و فیلم‌نامه از استان همدان به سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «رسام» راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله از جشنواره در نیمه دوم دی‌ سال جاری در شهر آبادان برگزار خواهد شد که امیدواریم هنرمندان همدانی در این مرحله نیز بدرخشند و جوایزی را کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار