پایور سپاه قم مقام دوم مسابقات قرآن نیرو‌های مسلح را کسب کرد

«خدیجه مرحمتی» حافظ کل قرآن کریم و از پایوران سپاه قم، مقام دوم مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح کشور را از آن خود کرد.
کد خبر: ۴۹۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 26December 2021

پایور سپاه قم مقام دوم مسابقات قرآن نیرو‌های مسلح کشور را کسب کردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «خدیجه مرحمتی» حافظ کل قرآن کریم و از پاسداران سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در مسابقات قرآنی حفظ ۲۰ جزء نیرو‌های مسلح کشور، موفق به کسب مقام دوم شد.

این دوره از مسابقات قرآن کریم نیرو‌های مسلح از ۲۴ تا ۲۷ آذر به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در مجموعه فرهنگی رفاهی مروارید دژبان کل ارتش برگزار شد.

در این مسابقات از مجموع ۶۴۴ شرکت کننده در بخش‌های حفظ سه، پنج، ده، ۱۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت و تفسیر و در سطوح نونهالان و فرزندان دختر و پسر زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال، خواهران شاغل و همسران کارکنان نیرو‌های مسلح، ۱۷۱ برگزیده در رشته‌های مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

«خدیجه مرحمتی» از سال ۱۳۸۲ تا کنون در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل و همچنین مفاهیم و تفسیر صاحب مقام‌هایی شده و سال ۹۶ مقام اول حفظ نیرو‌های مسلح، چندین بار مقام‌های اول، دوم وسوم نیرو‌های مسلح وکل سپاه، مقام اول مسابقات کشوری اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد و مقام اول مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد را در کارنامه قرآنی خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها