فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش از حریم اسلام، قرآن و مرز‌های کشور دفاع می‌کند

امیر سرتیپ حیدری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمانی است که از حریم اسلام، قرآن و مرز‌های کشور دفاع می‌کند و خدمت در ارتش انقلابی یک افتخار است.
کد خبر: ۴۹۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 26December 2021

ارتش از حریم اسلام، قرآن و مرز‌های کشور دفاع می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانش آموزان هفتمین دوره رزم مقدماتی مشترک درجه‌داری ارتش در مرکز آموزش جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه نعمت ولایت بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: امروز صراط مستقیم ولایت فقیه است. کسانی که ولایت فقیه را درک کرده باشند در ضلالت و گمراهی نمی‌مانند.

وی با بیان اینکه ما باید شکرگزار نعمات خداوند باشیم، افزود: دو راه برای شکرگزاری وجود دارد؛ راه اول مطیع ولایت بودن و راه دوم خوب کار کردن است. کسانی که این دو راه را انجام دهند قطعا به کمال خواهند رسید. به همین دلیل باید فرهنگ اشاعه ولایت‌مداری و ولایت‌محوری را ترویج کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم. امروز در این اردوگاه اساتید، فرماندهان و روحانیون تلاش می‌کنند تا تجارب ارزنده خود را در اختیار شما قرار دهند. پس باید قدردان این نعمات الهی باشیم.

امیر حیدری قداست و معنویت را مولفه مهم در ارتش خواند و تصریح کرد: پادگان‌ها و محیط ارتش بسیار معنوی است. ارتش سازمانی است که از حریم اسلام، قرآن و مرز‌های کشور دفاع می‌کند و شما باید به خود افتخار کنید که در ارتش انقلابی خدمت می‌کنید و از امروز زندگی جدیدتان آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مولفه‌های مهم و سرنوشت‌ساز دانش‌آموزان اشاره و تاکید کرد: اولین مولفه‌ای که در رشد تعالی تاثیر مستقیم دارد اطاعت‌پذیری است. اطاعت‌پذیری از فرماندهان، اساتید و روحانیونی که در این دوره با شما هستند می‌تواند در روند آینده خدمتی شما بسیار اثربخش باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان به مولفه‌های دوست‌یابی، ازدواج و انتخاب رسته‌های خدمتی اشاره و خاطرنشان کرد: در انتخاب دوست باید دقت کرد. قطعا یک دوست معنوی خوب می‌تواند علاوه بر افزایش اعتقادات دینی، هدایتگر مناسبی در مسیر خدمتی باشد. همچنین باید در ازدواج دقت کنید، چون همسر خوب موجب سربلندی شما در زندگی و شغل می‌شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار