العامری: سردار سلیمانی بر گردن ما حق دارد

رئیس ائتلاف الفتح عراق آحاد مردم این کشور را برای حضور در تجمع بزرگ شنبه آینده و گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دعوت کرد.
کد خبر: ۴۹۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ - 26December 2021

العامری: سردار سلیمانی بر گردن ما حق داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح امروز یکشنبه از آحاد ملت عراق خواست در راهپیمایی باشکوهی که شنبه آینده به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برپا می شود، شرکت کنند.

به گزارش موازین نیوز، العامری در پیامی ویدئویی گفت: شنبه آینده بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی است و به این مناسبت بزرگترین تظاهرات برگزار خواهد شد و امیدوارم مردم ما یکصدا و دست در دست یکدیگر برای شرکت در این مراسم قیام کنند.

این شخصیت عراقی تصریح کرد: سلیمانی و المهندس این دین را بر گردن ما دارند که با همه قدرت مراسم سالروز شهادت آنها را گرامی بداریم و در آن شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی مستلزم موضع یکپارچه برای حضور در مراسم سالروز شهادت است، گفت: ما به همه مردانمان و شیوخ عشایر و چهره سرشناس از نخبگان و اتحادیه‌ها می‌خواهیم که همگی در این مراسم حضور یابند.

ارتش آمریکا بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله المهندس را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها