برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان «رضائی» در یزد

مراسم گرامیداشت شهیدان «محمدحسن و محمدحسین رضائی کاریزی» از شنبه ۴ دی به مدت ۳ شب بعد از نماز مغرب و عشا در تکیه گاه حضرت ابوالفضل (ع) یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ - 26December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم گرامیداشت شهیدان «محمدحسن و محمدحسین رضائی کاریزی» از شنبه ۴ دی به مدت ۳ شب بعد از نماز مغرب و عشا در تکیه گاه حضرت ابوالفضل (ع) یزد برگزار می‌شود.

شهید «محمدحسن رضائی کاریزی» ۱۳ مهر ۱۳۴۹ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی با سمت تک تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۱۸ فروردین ۱۳۶۶ در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه برجای ماند تا ۵ اسفند ۱۳۷۳ پس از تفحص در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شد. 

شهید «محمدحسین رضائی کاریزی» دهم خرداد ۱۳۴۱ در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره متوسطه تحصیل کرد و دیپلم گرفت. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار با سمت فرمانده تیم گشتی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۳ اسفند ۱۳۶۲ در سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش به کمر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار