رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان «کبودراهنگ» خبر داد؛

برگزاری «سوگواره شعر فاطمی» و شب شعر «جهاد و مقاومت» در کبودراهنگ

حجت‌الاسلام «کیهانی» با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به‌مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کبودراهنگ، گفت: آیین شب شعر «جهاد و مقاومت» در روز‌های ۱۲ و ۱۳ دی‌ و «سوگواره شعر فاطمی» در روز‌های ۱۵ و ۱۶ دی‌ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ - 27December 2021

برگزاری «سوگواره شعر فاطمی» و شب شعر «جهاد و مقاومت» در کبودراهنگحجت‌الاسلام «ابوالحسن کیهانی» رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان «کبودراهنگ» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال ایام فاطمیه با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است، ستاد عملیات فاطمیه را شکل دادیم که این ستاد با حضور اقشار مختلف مردم و به‌صورت مردمی شکل گرفته است.

وی افزود: نهاد‌های انقلابی و دولتی در صورت نیاز ستاد‌های مردمی را حمایت می‌کنند و در این راستا چندین کمیته و کارگروه شکل گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کمیته بانوان و اقشار اشاره کرد.

حجت‌الاسلام «کیهانی» با اشاره به پیش‌بینی اجرای برنامه‌های شاخصی همچون شب شعر «جهاد و مقاومت» و «سوگواره شعر فاطمی»، گفت: آیین شب شعر «جهاد و مقاومت» در روز‌های ۱۲ و ۱۳ دی‌ و «سوگواره شعر فاطمی» در روز‌های ۱۵ و ۱۶ دی‌ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام، مراسم‌های محوری در مساجد جامع کلیه بخش‌ها برگزار خواهد شد و پیش‌بینی‌شده است که هر هیئت مذهبی که نیاز به سخنران داشت، از سخنران‌های مطرح و استانی و کشوری برای آن استفاده کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: انتشار و تولید محتوا در فضای مجازی، ارسال پیام‌های انبوه به هیئت‌ها و مردم، از دیگر برنامه‌هاست و همچنین برنامه‌ریزی کردیم که کلیه برنامه‌های تجمعی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها