رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

مردم بصیرت خود را در 9 دی ثابت کردند

«انجم‌شعاع» گفت: 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد چرا که مردم برای دفاع از ولایت و انقلاب به میدان آمدند و بصیرت خود را در این روز ثابت کردند.
کد خبر: ۴۹۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 27December 2021

جزئیات برنامه‌های ۹ دی در پایتخت مقاومت اسلامی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین انجم‌شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و روز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد چرا که مردم برای دفاع از ولایت و انقلاب به میدان آمدند، مردم بصیرت و هوشیاری خود را در این روز ثابت کردند و به‌همین دلیل 9 دی روز بصیرت نامگذاری شده است.

وی گفت: مردم برای یاری دین و اهل‌بیت (ع) به میدان آمدند و ثابت کردند که پای آرمان‌های شهدا، انقلاب و امام شهدا هستند. مردم در جنگ نرم از جمله فتنه 88 نیز در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستاده و از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

انجم‌شعاع بیان کرد: شهید سلیمانی برای رضای خدا کار کرد و اخلاص داشت و به‌همین دلیل ماندگار شد و در قلوب مردم جای گرفت، سردار سلیمانی خودش را سرباز ولایت می‌دانست و در سخت‌ترین شرایطی که داعش به کشورهای اسلامی هجوم آورده بود به سوریه رفت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه عده‌ای در داخل برای رسیدن به قدرت و با هواپرستی و دنیاپرستی از منافع ملی گذشتند گفت: دشمن هیچ‌ وقت دست از دشمنی خود علیه امت اسلامی برنمی‌دارد. بصیرت مردم فتنه 88 را خنثی کرد، مردم با حضور خود در میدان فتنه بینی دشمن را به خاک مالیدند. بزرگداشت 9 دی نباید به برگزاری مراسم معطوف شود و نیاز است برنامه‌های تبیینی در این ارتباط برگزار شود.

وی در پایان گفت: آیین گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت صبح پنجشنبه در حسینیه ثارالله و عصر پنجشنبه در گلزار شهدای کرمان در جوار مزار شهید سلیمانی با سخنرانی آیت‌‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌‌فقیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها