استاندار کرمان خبر داد؛

برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان

«زینی‌وند» گفت: برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان با حضور برخی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 27December 2021

برگزاری دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور مسئولان ارشد کشوری در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،«علی زینی‌وند» استاندار کرمان با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم اظهار داشت: شهر کرمان مهیای برگزاری برنامه‌های این روز ست. این برنامه‌ها با محوریت فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و همکاری سایر نهادهای اداری و تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود. امسال برنامه‌ریزی‌ها به‌ گونه‌ای انجام شده که عمده برنامه‌های این ایام به صورت مردمی برگزار شود.

استاندار کرمان از برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات و منازل در این ایام خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌هایی با نام و یاد شهید سلیمانی در تمام شهرستان‌های استان کرمان برگزار می‌شود که بعضی از این برنامه‌ها در سطح ملی است. برنامه‌های متنوعی برای اقشار مردم تدارک دیده شده که با حضور سخنرانان ملی و هم‌رزمان شهید سلیمانی در کرمان همراه است.

زینی‌وند عنوان کرد: تعدادی از وزرا، رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور در این ایام برای شرکت در برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار