ملت ایران قربانی سلاح‌های شیمیایی کدام کشور شد؟

در چند روز گذشته آموزش ضدگاز(ش.م.ر) و پمادهای ضدزخم و آمپول‌های آتروپین به آنان داده شد و به (پرسنل) یگان‌ها گفته شده در صورت حمله‌ نیروهای ایرانی، از «گلوله‌های شیمیایی» استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ - 13July 2015

ملت ایران قربانی سلاح‌های شیمیایی کدام کشور شد؟

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، قوای بعثی صدام به فرماندهی همین جنایتکار که سالها قبل از آن نیز خون ملت عراق را در شیشه کرده بود حالا وارد جنگی نا برابر با ملت ایران شده بو که حاضر نبودند تحت هیچ شرایطی حتی یک وجب از خاک کشورشان را نیز از دست دهند.

بعثی ها به هر زور و سلاحی که بود و با پشتوانه تمام ابر قدرت های جهان از هیچ جنایتی دریغ نکردند اما این ایمان فرزندان حضرت روح الله بود که بر تمام نیروها غالب شد و جنگ در حالی به پایان رسید که مه حتی یک مشت از خاک مملکتمان را هم از دست ندادیم.

اما آنچه در ادامه خواهید خواند سندی است از آرشیو مدارک به دست آمده از عملیات رمضان در کتاب «ضربت متقابل» که نشان میدهد استفاده از سلاح شیمیایی فقط کار جنایتکاران است و امروزه که غرب پای میز مذاکره با ایران نشسته تا استفاده از این سلاح را برای ما منع کند! در حالی که باید لحظه در کارنامه خود تأمل کرده و ببیند آن کسی که باید مواخذه شود خودشان هستند نه کشور ایران.

***نکتهی مهم اینکه در روز پنجشنبه 1361.4.24 حسب اطلاعات بدست آمده از اسیران عراقی، سرفرماندهی دشمن تدابیر لازمه جهت بکارگیری جنگ افزارهای شیمیایی را در مقابله با نیروهای ایرانی، به واحدهای تحت امر سپاه سوم نیروی زمینی ارتش عراق ابلاغ نمود.

که شهید منفرد نیاکی از امیران ارتش در این رابطه طی نامه ای مینویسد:

باسمه تعالی

از: قرارگاه عملیاتی فتح (رکن 2 {اطلاعات})       شماره: 501.170.58

به: فرماندهی فتح 1، فتح 2، فتح3 ، گر 283 - گر 151 دژ.     

تاریخ: 1361.4.24

برابر اظهارات یکی از اسیران عراقی؛ جمعی گردان تانک حیفا، در چند روز گذشته آموزش ضد گاز {ش.م.ر} و پمادهای ضد زخم و آمپولهای آتروپین به آنان داده شد و به {پرسنل} یگانها گفته شده در صورت حملهی نیروهای ایرانی، از «گلولههای شیمیایی» استفاده خواهد شد.

مراتب جهت آموزشهای لازم و استفاده به موقع از ماسکهای ضد گاز {توسط نیروهای تحت امر} اعلام میگردد.

سرهنگ ستاد مسعود منفرد نیاکی

گیرندگان:

1- فرمانده قرارگاه فتح (سپاه) جهت آگاهی و هرگونه اقدام.

2-فرماندهی رکن 3 {عملیات} قرارگاه فتح جهت آگاهی.

 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها