شهید «حسنعلی فخاریان»:

اميدوارم كه در خط امام و اسلام صبور و بردبار باشيد

شهید فخاریان در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: اگر من شهيد شدم جای من در بهشت ان‌شاء‌الله خواهد بود و اميدوارم كه در خط امام و اسلام صبور و بردبار باشيد.
کد خبر: ۴۹۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۸ - 29December 2021

اميدوارم كه در خط امام و اسلام صبور و بردبار باشيدبه گزارش خبرنگار دفاع‌‎پرس از اهواز،  ‌«حسنعلی فخاریان» بيستم مرداد 1340 در شهرستان شوشتر به دنيا آمد. وی تا پايان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و ديپلم گرفت و سپس به عنوان پاسدار در جبهه ها حضور يافت. سرانجام حسنعلی 23 آبان 1359 در سوسنگرد بر اثر اصابت گلوله به سينه، شهيد شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع شده است.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسنعلی فخاریان»

سلام بر رهبرم پيامبر اسلام (ص)، سلام به مولايم علی (ع)، سلام بر ديگر امامان شيعه‌ام، سلام بر ديگر بزرگ مردان مؤمن تاريخ، سلام بر امامم، مقتدايم، روحم و روانم خمينی كبير، او كه ما را از ظلمت رهانيد و به دنيای نور و توحيد آورد، درود بر شهدای پاکباز اسلام، سلام و درود بر ملت قهرمان ايران و سلام و درود بر دوستان مؤمن و خالصم و باز سلامی و درودی گرم از قلبم بر پدر و مادر و خانواده عزيز و گرامی‌ام.

و حالا نصيحتی چند به ملت قهرمان ايران، از شما تقاضا دارم كه هميشه پيرو رهبری و ولايت فقيه باشيد و هيچگاه پشت به روحانيت نكنيد و از شما درخواست می‌كنم كه كارهايتان بر اساس اسلام باشد و شما ای پدر و مادر عزيزم؛ از شما تقاضامندم كه مرا ببخشيد و اين را بدانيد كه اگر من شهيد شدم خودم اين راه را با ميل خودم انتخاب كرده‌ام و خواهش می كنم از شما كه اين شهادت مرا به كسی يا بسيجی يا مسئولی ربط ندهيد و خدای نخواسته به كسی ناسزا و نفرين نكنيد كه من خودم و با اراده و ميل خودم به جبهه رفتم، چون كه می دانستم راه شهدا‌ را ادامه می‌دهم و راه سرخ امام حسين (ع) را.

از مادرم كه سال های طولانی زحمت كشيد و مرا بزرگ كرد و چه رنجها در اين بين نديد، تشكر مي كنم و اميدوارم كه ای مادر مهربانم در رفتن من ناراحت و غمگين نباشيد كه اگر من شهيد شدم پيش خدا و پيامبر (ص) و حسين (ع) هستم و جای من در بهشت ان‌شاء‌الله خواهد بود و اميدوارم كه در خط امام و اسلام صبور و بردبار باشيد.

ای دوستان عزيزم جلسه قرآن را حتما بپا داريد و به جلسه قرآن برويد. اميدوارم تمامی شما برادران و دوستانم راه شهدا‌ را ادامه دهيد و هميشه در جلسات قرآن مسجد شركت كنيد و خود را بسازيد و در خط اسلام حركت كنيد. بار ديگر از تمامی خانواده و دوستانم طلب مغفرت می‌كنم و از مادرم می‌خواهم زينب‌وار صبر پيشه كند كه پيروزی خدا نزديک است.  

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار