معاون سیاسی و امنیتی فرماندار کاشان:

پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام در «برزک» خاکسپاری می‌شوند

«قپانی‌پور» گفت: پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، ۱۶ دی در شهر «برزک» تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
کد خبر: ۴۹۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ - 27December 2021

پیکر دو شهید گمنام در برزک دفن می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «عباسعلی قپانی‌پور» معاون سیاسی و امنیتی فرماندار کاشان، امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۲ شهید گمنام دفاع مقدس، اظهار داشت: صبح روز سه‌شنبه هفتم دی‌ دو تریلر حامل پیکر شهیدان گمنام به شهرهای نطنز و بادرود اعزام می شود و در آن مناطق تشییع خواهند شد که بعد از تشییع به کاشان باز خواهند گشت.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عصر روز سه‌شنبه پیکر مطهر ۱۱ شهید در آران و بیدگل و پیکر ۱۱ شهید دیگر نیز در شهر کاشان تشییع خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کاشان در مورد مراسم تشییع در کاشان گفت: مراسم تشییع در شهر کاشان از ساعت ۱۵ عصر روز سه‌شنبه از میدان بسیج آغاز و پس از عبور از میدان‌های عطا، امام خمینی(ره)، کمال‌الملک، معلم در میدان جهاد با سخنرانی آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان به پایان می‌رسد.

قپانی‌پور بیان داشت: پس از پایان مراسم در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، پیکر ۲۲ شهید گمنام در گلپایگان تشییع شده و پس از آن به طرف اصفهان حرکت خواهند کرد.

وی گفت: پیکر دو تن از شهدای گمنام پس از تشییع در اصفهان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به کاشان منتقل می‌شود و مراسم خاکسپاری آنها روز پنجشنبه ۱۶ دی‌ در شهر برزک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار