امیر سیاری:

رشادت و غیرت رزمندگان ارامنه همیشه در اوج بود

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: من از برادران رزمنده ارامنه که در دفاع مقدس شرکت کردند خاطره خوبی دارم. در هر جا خدمت کردم از این عزیزان همت، غیرت، وفاداری و نظم و ترتیب خاص دیدم و رشادت و فداکاریشان در اوج بود.
کد خبر: ۴۹۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ - 27December 2021

رشادت و غیرت رزمندگان ارامنه همیشه در اوج بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش امروز در مراسم تجلیل از ۱۰ خانواده شهید و ایثارگر جامعه ارامنه که در کلیسای سرکیس مقدس با حضور اسقف اعظم این کلیسا و رئیس بنیاد شهید برگزار شد اظهار داشت: به روح مطهر همه شهدای ارامنه درود می‌فرستم. امروز با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خدمت شما رسیدیم.

وی افزود: من از برادران رزمنده ارامنه که در دفاع مقدس شرکت کردند خاطره خوبی دارم. در هر جا خدمت کردم از این عزیزان همت، غیرت، وفاداری و نظم و ترتیب خاص دیدم و رشادت و فداکاریشان در اوج بود.

امیر سیاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران متعقل به همه ملت ایران است و همه اقوام و ملل ایرانی برای پیروزی انقلاب زحمت کشیدند. برای حفظ انقلاب همه اقوام و ملل در میدان هستند.

اسقف اشاره کرد ایران بزرگ گلستان اقوام و ملل است که در طول تاریخ باهم زندگی کردند و مایه آبادانی کشور شدند. هرجا تمامیت ارضی در خطر باشد، هرجا عزت و شرف ملت در خطر باشد، هرجا استقلال کشور در خطر باشد همه عزیزان از اقوام و ملل در صحنه حاضر هستند و نمونه این را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که با این اتحاد و انسجام و همدلی پوزه دشمن به خاک مالیده شد.

وی در پایان بیان کرد: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد به برکت خون شهدا، ایثارگری ایثارگران و فداکاری خانواده شهداست.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار