رونمایی از سردیس سیدالشهدای مقاومت در مشهد+ تصاویر

در مراسمی از سردیس سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اثر نادر قشقایی در مشهد رونمایی شد.
کد خبر: ۴۹۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ - 27December 2021

به‌ گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، امروز در مراسمی با حضور مسئولین استانی و خانواده شهدای مدافع حرم از سردیس سیدالشهدای مقاومت در ورودی مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد رونمایی شد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان رئيس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد در این مراسم اظهار داشت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود. فرهنگ ایثار و شهادت یعنی اینکه در مقابل مصلحت عامه از حق فردی خود بگذریم.

منصوریان خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم برای ایجاد حال خوب جامعه در راستای رفتار ایمانی، دینی و انسانی خود به دنبال ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت باشیم و به تصدیق دوست و دشمن شهید سلیمانی مصداق و الگوی بارز این فرهنگ بود.

مجید عسکری رئیس حوزه هنری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: سردیس سردار شهید سلیمانی توسط مجسمه‌ساز شهیر کشور نادر قشقایی ساخته شده است. با رونمایی سردیس سردار دل‌ها در مشهد، تعداد استان‌هایی که از سردیس ساخته شده نادر قشقایی رونمایی کرده‌اند به ۱۰ استان رسید.

در این مراسم پیام محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، که به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی صادر شده بود، توسط رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی قرائت شد.

رونمایی از سردیس سیدالشهدای مقاومت در مشهد+ تصاویر

رونمایی از سردیس سیدالشهدای مقاومت در مشهد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار