فراخوان جذب هدفمند هیأت علمی و پژوهشگر در دانشگاه جامع امام حسین (ع)

دانشگاه جامع امام حسین (ع) در راستای تکمیل کادر هیأت علمی خود، فارغ التحصیلان و دانشجویان مستعد و توانمند سال آخر دوره دکتری تخصصی (PhD) را به‌صورت هدفمند جذب می‌کند.
کد خبر: ۴۹۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ - 28December 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دانشگاه جامع امام حسین (ع) جهت تکمیل کادر هیأت علمی و پژوهشگر در کرسی‌های تخصصی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و مراکز علم و فناوری خود، فارغ التحصیلان و دانشجویان مستعد و توانمند سال آخر دوره دکتری تخصصی (PhD) دانشگاه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی، را در زمستان ۱۴۰۰ جذب می‌کند.

در همین راستا از متقاضیان فرهیخته کلیه رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و علوم فنی و مهندسی دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.ihu.ac.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند. 

دانشگاه امام حسین (ع) به‌منظور تحقق اهداف و مأموریت‌های خود در اعتلای علمی و فناورانه کشور و انقلاب اسلامی و استفاده از اعضای هیئت علمی و اساتید به عنوان محور اصلی تحول دانشگاه، مبادرت به تغییر منطق آیین‌نامه ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی خود از مقاله محوری به منطق احصاء و حل مسئله مأموریت گرا کرده است.

این آیین‌نامه جدید که به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسیده، هم‌اکنون مبنای جذب هدفمند اعضای هیئت علمی این دانشگاه است.

فراخوان جذب هدفمند هیئت علمی و پژوهشگر در دانشگاه جامع امام حسین (ع)

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها