مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد؛

جایگاه معنوی روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت

سردار «ظفری» گفت: جایگاه معنوی روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و روحانیت مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و باید در تمام مباحث فرهنگی ورود پیدا کند.
کد خبر: ۴۹۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ - 28December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه «کمیته روحانیت» شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «ملایر»، به ریاست حجت‌الاسلام «محمدباقر برقراری» امام جمعه این شهرستان و با حضور سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و اعضای این شورا در ملایر برگزار شد.

امام جمعه ملایر در ابتدای این جلسه، به بیان اهداف شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: روحانیت باید به‌عنوان محور برنامه‌های فرهنگی در شهرستان ملایر قرار گیرد.

وی با اشاره به شخصیت مرحوم آیت‌الله «فاضلیان»، افزود: این روحانی بزرگوار نقش محوری در اعزام طلاب به جبهه‌های نبرد و روحیه‌بخشی در فضای جبهه‌ها و ارتباط با فرماندهان داشت.

حجت‌الاسلام «برقراری» با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای شهرستان ملایر، بیان داشت: ما باید بزرگی حق شهدا را به بزرگی نظام اسلامی بدانیم و از افتخارات معنوی شهرستان ملایر، حضور ۲ شهید گمنام در حوزه‌های علمیه برادران و خواهران است.

جایگاه معنوی روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: جایگاه معنوی روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و روحانیت مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و باید در تمام مباحث فرهنگی ورود پیدا کند.

همچنین حجت‌الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان همدان، از تشکیل دبیرخانه منسجم شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «ملایر» خبر داد و با شاره به مصوبات این جلسه، تصریح کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی از شهدای روحانی شهرستان ملایر در قالب یک کتاب، سرکشی از خانواده شهدای روحانی و به‌روز کردن اطلاعات آن‌ها توسط بنیاد شهید و برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا در شهرستان ملایر، از جمله مصوبات این جلسه است.

جایگاه معنوی روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار