نماینده ولی فقیه در سپاه:

بزرگترین انحراف‌ها بواسطه تحریف‌ها صورت می‌گیرد

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: دشمن از جنگ و مبارزه با ما هیچ‌گاه خسته نمی‌شود پس باید برای مقابله با دشمنی دشمنان همواره آماده باشیم.
کد خبر: ۴۹۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ - 28December 2021

بزرگترین انحراف‌ها بواسطه تحریف‌ها صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها با بیان اینکه امروز روز جنگ است، اظهار داشت: بعضی به این خیال نباشند که روزی جبهه حق و نظام ولایی دشمن نداشته باشد، زیرا در زمان حکومت حضرت حجت نیز دشمن وجود دارد و این هم سنتی الهی است؛ این موضوع باعث می‌شود که بدانیم چه کسی حسینی است البته در این بین مهم نیست که دشمن چه می‌کند.

وی افزود: مومن سراسر زندگی‌اش جهاد است و در این رابطه فقط مصادیق جهاد فرق می‌کند؛ جهاد دو بعد ایجابی و سلبی دارد؛ جهاد ایجابی یعنی تلاش مستمر برای استقرار حاکمیت الهی و جهاد سلبی هم یعنی مبارزه و جنگ با حاکمیت‌های غیر الهی.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه اگر روزی دشمن به دنبال تصرف قلب و سرزمین‌ها و جنگ فرهنگی و از جنس فتنه شد، جهاد دیگری لازم است، ادامه داد: جهاد کبیر در قرآن فقط یک آیه در سوره فرقان ندارد بلکه جهاد کبیر مصادیق زیادی در قرآن دارد مانند تسلیم نشدن و کوتاه نیامدن در برابر دشمن و مصادق دیگر آن خدمت رسانی به مردم است بر این اساس کمر آمریکا را باید با خدمت رسانی به مردم بشکنیم.

وی تصریح کرد: برجسته‌ترین قدرت، علم است؛ این قدرت به حدی زیاد است که دشمن برای جلوگیری از دست یابی ما به علوم روز دانشمندان کشورمان مانند فخری زاده را به شهادت می‌رساند؛ تلاش در راه تحقق حاکمیت دینی مانند عدالت جویی نیز نوعی جهاد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها در مطالبه‌گری عادل‌تر از امام شدند در حالی که مطالبه ما از مسئولان بر محور ولایت است، اضافه کرد: در جهاد اقتدار افزایی باید قوی بود تا امنیت ایجاد شود؛ اینکه برخی صهیونیست‌ها علیه ایران صحبت‌هایی را انجام می‌دهند، اما بعد از انجام رزمایش اخیر سپاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مسئولان این رژیم می‌خواهد سخنی درباره جنگ با ایران مطلبی عنوان نکنند، بخاطر اقتدار دفاعی است که ایران دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: دشمن در برابر انقلاب هر آنچه بتوانند استفاده می‌کنند، اما آن‌ها بدانند روی میز و زیر میز هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و البته اینکه کاری نمی‌کنند به معنی نخواستن آن‌ها نیست، چون نمی‌توانند؛ ما طالب جنگ نیستیم، اما اگر صهیونیست‌ها تعدی نسبت به جمهوری اسلامی انجام دهند، این غده سرطانی را از صفحه روزگار حذف می‌کنیم.

وی با اشاره به جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی، اظهار داشت: در این جهاد در برابر جریانی که می‌خواهد تحریف کند باید روشنگری کرد، چون بزرگترین انحراف‌ها بواسطه تحریف‌ها صورت می‌گیرد؛ دشمن از جنگ و مبارزه با ما هیچ‌گاه خسته نمی‌شود پس باید برای مقابله با دشمنی دشمنان همواره آماده باشیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز بسیج باید در روشنگری فتنه دشمنان و تغییر الگو‌ها و نیز تغییر ارزش‌ها و ذائقه جامعه تلاش دو چندانی داشته باشد، بیان داشت: پیشروی دشمن در بین نخبگان بیشتر از مردم است، زیرا خیلی از نخبگان ما در فتنه ۸۸ نتوانستند عمق فتنه را ببینند و افتادند، اما امت بدون حلقه واسط نخبگان به ولایت وصل شد و توانست فتنه را از بین ببرد به همین جهت دشمن امروز دنبال ضربه زدن به عموم مردم است.

وی با اشاره به اینکه بسیج نه تنها نهادی در کنار بقیه نهاد‌ها نیست بلکه بسیجی بودن افتخار هم محسوب می‌شود، بیان داشت: در نظام اسلامی مدیریت با نظام‌های دیگر متفاوت است در این نظام مدیر نقش مربیگری و هدایتگری هم باید داشته باشد.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها