عضو کمیته مردمی سالگرد شهید سلیمانی در استان کرمان:

اپلیکیشن «جهان شهر مقاومت» رونمایی شد

«شیخی» گفت: در اپلیکیشن«جهان شهر مقاومت» هر نوع خدماتی که یک زائر نیاز دارد موجود است همچنین اهم برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان نیز در این نرم افزار بارگذاری شده است.
کد خبر: ۴۹۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ - 28December 2021

اپلیکیشن «جهان شهر مقاومت» رونمایی شدبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمان: «مهران شیخی» عضو کمیته مردمی ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه زائران مزار شهید سلیمانی به کرمان می‌آیند، دغدغه‌ای وجود داشت که برخی از آنها با مشکلات متعددی در زمینه وسایل نقلیه، اسکان، پیدا کردن مراکز درمانی و غیره روبه‌رو شوند؛ اما نمی‌دانند برای حل مشکلات خود به چه جاهایی می‌توانند مراجعه کنند.

وی گفت: کمیته مردمی ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در استان کرمان جهت اسکان زائران حسینیه‌ها، تکایا، بقاع متبرکه و دیگر جاهایی که قابلیت اسکان دارند، با رعایت پروتکل بهداشتی آماده کرده اند تا دغدغه زائران زمانی که وارد استان می شوند برطرف شود و این موضوع در طراحی اپلیکیشن لحاظ شده است.

شیخی بیان کرد: در این اپلیکیشن هر نوع خدماتی که یک زائر نیاز دارد را قرار دارد، همچنین اهم برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان شامل حضور سخنرانان، مداحان و غیره را در این نرم افزار بارگذاری شده است. این اپلیکیشن به نام جهان شهر مقاومت طراحی شده است و قابل دسترسی از برنامه بازار و بر روی تلفن های همراه اندروید قابل استفاده است.

است نرم افزار جامع خدماتی زائرین مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از طریق لینک https://jahanshahremoghavemat .com/ قابل دسترس است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار