فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

تولیدات فاخر سه زبانه برای شهدای مقاومت منتشر می‌شود

سردار«معروفی» گفت: تولید آثار فاخر سه زبانه و مستندی در رابطه با شهید پورجعفری هم زمان با شهادت شهدای مقاومت از شبکه ملی پخش خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 28December 2021

تولیدات فاخر سه زبانه برای شهدای مقاومت در ایام سالگرد شهید سلیمانی منتشر می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان: امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: برای اثرگذاری یک کار فرهنگی باید پنج فرآیند نمادسازی، فرهنگ سازی، گفتمان سازی، شبکه سازی و جریان سازی طی شود چون اگر در کار فرهنگ سازی موفق به جریان سازی نشویم کارمان عبث است. اصحاب رسانه باید تلاش مضاعف کنند تا شهید سلیمانی در خاطره خلاصه نشود. راه موفقیت ما این است که شهید سلیمانی را با ابزار هنر معرفی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با پیش بینی ورود روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر به گلزار شهدای کرمان برای ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی می‌آیند. تاکنون زمینه اسکان ۲۰ هزار نفر فراهم شده است و با توجه به ورود حجم قابل توجه زوار به شهر کرمان و گلزار شهدا در ایام سالگرد شهید سلیمانی، از مردم استان درخواست داریم تا بزرگترین کمک را به دست اندرکاران برگزاری مراسم کنند و اجازه بدهند میهمانان داخلی و خارجی مدیریت شوند و در آن ایام مردم استان کرمان به ویژه شهر کرمان به گلزار شهدا نروند.
 
سردار معروفی با اشاره به راه اندازی بی‌نظیر موکب‌های مردمی در این ایام گفت: اعطای کمک های غیرنقدی در قالب نذورات از سوی خیرین و مردم بیش از حد انتظار بود. درخواست تعطیلی رسمی ۱۳ دی، در شهر کرمان با هدف حضور مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم و به عنوان روز شهادت مرد تاریخی و قهرمان جهان اسلام در حال پیگیری است.

وی در پایان تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی هنری خوبی نیز درباره سردار شهید حاج حسین پورجعفری در دستور کار قرار داد و تولید آثار فاخر سه زبانه و مستندی در رابطه با شهید بزرگوار آماده است که سیزدهم هم زمان با شهادت شهدای مقاومت از شبکه ملی پخش خواهد شد و کتاب و فیلم و تله فیلم کارهای فاخر به سه زبان فارسی عربی انگلیسی تولید می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار