نظرسنجی‌های جدید نشان داد

اکثر جوانان آمریکایی به کشورشان افتخار نمی‌کنند/ آمریکا یک شبه عوض نمی‌شود

آخرین نظر سنجی‌ها در آمریکا حکایت از آن دارند بسیاری از جوانان آمریکایی به کشورشان افتخار نمی‌کنند و نابرابری‌های بسیاری هنوز بین اقشار مختلف وجود دارد.
کد خبر: ۴۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ - 14July 2015

اکثر جوانان آمریکایی به کشورشان افتخار نمی‌کنند/ آمریکا یک شبه عوض نمی‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آخرین نظر سنجیهای موسسه گالوپ نشان میدهند که تنها کمتر از نیمی از جوانان زیر 30 سال آمریکا به کشور خود میبالند.

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» با انتشار این خبر نوشت: این میزان (افتخار به کشور) در قیاس با سال 2003 کاسته شده  و بنظر میرسد که آمریکاییها اعتقاد به کشورشان را بعد از سال 2008 از دست دادهاند.

بر همین اساس،باراک اوباما رییس جمهور آمریکا از سال 2008 بعد از به قدرت رسیدن تلاش کرد تا آمریکاییها به کشورشان افتخار کنند و تمامی قومیتها و فرهنگهای آمریکا در آرامش زندگی کنند اما با گذشت زمان حس اتحاد میان مردم این کشور از بین رفت و مردم آمریکا فهمیدند که فرهنگ حاکم بر کشورشان یک شبه تغییر نمییابد.

این گزارش میافزاید،نژاد پرستی و نابرابریها بشدت در جامعه آمریکا ریشه دوانده و مواردی چون فرگوسن،چارلستون و بسیاری قضایای دیگر بودند که در آن سیاه پوستان آمریکایی بدون دلیل موجه و تنها به خاطر رنگ پوستشان کشته شدند.

 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار