فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

عشایر خوزستان همواره در بحران‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس، پیشتاز بوده‌اند

شاهوارپور گفت: همایش عشایر خوزستان نشان از وحدت، یکدلی، برادری و پای‌کار بودن عشایر غیور خوزستانی است که همواره در سختی‌ها و بحران‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس، سیل و زلزله پیشتاز بوده و هستند. 
کد خبر: ۴۹۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ - 28December 2021

عشایر خوزستان همواره در بحران‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس، پیشتاز بوده اندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در حاشیه همایش عشایر خوزستان در مجتمع فجر اهواز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید عشایر کشور اظهار داشت: این همایش به مناسبت گرامیداشت شهدای عشایر و همچنین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»، با حضور جمعی از عشایر غیور خوزستان برگزار شد تا یاد و خاطر این شهدای والامقام همچنان زنده نگه داشته شود.

وی افزود: این یادواره نشان از وحدت، یکدلی، برادری و پای‌کار بودن عشایر غیور خوزستانی است که همواره در سختی‌ها و بحران‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس، سیل و زلزله پیشتاز بوده و هستند. 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: عشایر غیور خوزستان مانند برادر در کنار یکدیگر بوده و از نظام اسلامی در سایه ولی امر مسلمین مردانه دفاع می کنند که شایسته تقدیر است.

شاهوارپور گفت: دشمنان از این وحدت و یکدلی روز به روز ناامیدتر شده و در عین حال امیدواری بیشتری به جامعه منتقل می‌شود. عشایر خوزستان با مشکلاتی در حوزه‌های خدماتی، آبرسانی، جاده ای و تولید رو به رو هستند که باید بیش از گذشته به آن ها توجه شود. 

وی بیان داشت: مردانی که همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب پیشقدم هستند باید بهترین خدمت را دریافت کنند و امید است دولت انقلابی با برنامه‌ریزی مناسب گره‌ای از مشکلات این مردم ولایت‌مدار و وفادار به نظام را برطرف کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار