فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) مطرح کرد؛

حماسه 9 دی، تجلی غیرت دینی ملت ایران

سرهنگ دوم پاسدار «شعبانی» گفت: نهم دی، روز تبلور بلوغ سیاسی و اجتماعی و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است.
کد خبر: ۴۹۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ - 29December 2021

حماسه 9 دی، تجلی غیرت دینی ملت ایرانسرهنگ دوم پاسدار «علی شعبانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) مهرشهر در آستانه یوم‌الله 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج اظهار داشت: 9 دی سال 1388 روز تعیین شاخص‌هاست؛ روزی که در آن خط و مرز بین خواص و بی خواص، خودی و غیرخودی، وطن‌پرست و بی‌هویت، دین‌دار و مصلحت‌اندیش و به‌طورکلی «اهل حق» و «اهل باطل» به معنای واقعی آشکار شد.

وی اذعان داشت: نهم دی، روز تبلور بلوغ سیاسی و اجتماعی و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است که به دنیای استکبار گوشزد کرد که «ولایت تا ابد خط قرمز ماست». این ملت با سیل حضور، پشتیبانی خود را از ولایت مطلق فقیه اعلام کردند.

سرهنگ دوم پاسدار شعبانی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و فروپاشی نظام استفاده کرده‌اند، گفت: تحلیل‌های دشمنان به آن‌ها نشان داد که نه جنگ نظامی و نه تحریم‌ها قادر به شکست انقلاب نیستند. بنابراین به این نتیجه رسیدند که با ترکیبی از این روش‌ها در فتنه ۸۸ وارد عمل شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) مهرشهر در پایان فتنه 88 را تمام‌نشدنی عنوان کرد و بیان داشت: این فتنه و دیگر فتنه‌ها تمام‌نشدنی هستند. این‌ها اولین نبوده و آخرین هم نخواهند بود. دشمنان ما بدانند که از این به بعد هم نمی‌توانند ضربه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار