دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک:

سردار سلیمانی یک سرباز وطن و مخلص خدا بود

«نصیری» گفت: سردار سلیمانی سرباز وطن و مخلص خدا که ارادت زیادی به ائمه داشت.
کد خبر: ۴۹۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 29December 2021

سردار سلیمانی یک سرباز وطن پرست و مرد مخلص خدا بود

به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان، «پیمان نصیری» دارنده ۳۷ مدال طلای جهانی، آسیایی، بین‌المللی و یک طلا و برنز پارالمپیک اظهار داشت: پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دو و میدانی اینچئون در ماده یک‌هزار و 500 متر مدالم را به سردار سلیمانی هدیه کردم و حال این مرد بزرگ که به پاس قدرشناسی از این اقدام دقایقی را میهمان منزل بنده بودند ‌و علاوه بر تبریک کسب این عنوان دقایقی را با بنده و خانواده‌ام گفت‌وگو کردند.

وی افزود: انتظار حضور فرماندهی سپاه قدس را در منزلم نداشتم ولی پس از خوش‌‌آمدگویی به وی، مدال طلای مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک‌هزار و 500 متر را براساس وعده‌ای که پس از کسب مدال داده بودم به سردار سلیمانی هدیه کردم.

نصیری بیان کرد: سردار سلیمانی با قدردانی از اقدام من از پذیرفتن این هدیه امتناع کرد و این مدال را شایسته نصیری و تلاش وی دانست‌ و گفت: حرکت شما پس از کسب مدال طلای مسابقات اقدامی زیبا و ارزشمند برای تمام‌ شیعیان جهان بود و موجبات خوشحالی و خرسندی من را نیز به دنبال داشت‌.

وی تصریح کرد: وجود سردار سلیمانی در منزل من برایم غیرمنتظره بود و همین که وی به بنده و خانواده‌ام افتخار دادند تا برای دقایقی میهمان ما باشند، برای من ارزشمند است. با قدردانی از حضور سردار سلیمانی در منزلم؛ همیشه از خداوند سلامت و سربلندی وی را خواستار بودم و باید عنوان کنم سردار در پایان این ملاقات انگشتری خود را به من دادند که بهترین و با‌ ارزشی‌ ترین هدیه‌ای بود که تاکنون گرفته‌ بودم.

دارنده مدال بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی گفت: سردار سلیمانی سرباز وطن و مرد مخلص خدا بود که ارادت زیادی به ائمه داشت. به اینکه حاج قاسم همیشه در میدان و مرد عمل بود و طرفدار مظلوم و دشمن ظالم بود و برای وطنش اتفاقات خوبی را رقم زد ایشان را مردم دوست داشتند. سعی کنیم پا در مکتب سلیمانی بگذاریم و سلیمانی گونه رفتار کنیم و میدان گرا باشیم بسیار مهم است. اجازه نخواهیم داد پرچمی که سردار شهید قاسم سلیمانی برافراشته، به زمین بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار