یادداشت/ سعید نوروزی پور

۹ دی؛ روزی که دشمنان از مردم ایران مأیوس شدند

یوم الله نهم دی روزی است که مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان قسم خورده انقلاب را از دستیابی به اهداف شوم خود مأیوس کردند.
کد خبر: ۴۹۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۹ - 30December 2021

روزی که دشمنان از مردم ایران مأیوس شدندگروه اجتماعی دفاع‌پرس - سعید نوروزی پور؛ کوچه پس کوچه‌های شهر بوی کربلا گرفته بود، خیمه‌های عزای سرور و سالار شهیدان دل‌های پاک را به یاد مظلومیت و تنهایی امام حسین (ع) و یارانش می‌انداخت؛ به یاد روز‌هایی که حاکمان خونخوار زمان با استفاده از بی بصیرتی مردم کوفه، خاندان آل الله را به اسارت بردند.

مردم خداجوی میهن از گوشه گوشه شهر خود را به مراسم سوگواری هیئت‌های مذهبی می‌رساندند تا سهمی در برپایی پرشور دسته‌های عزارداری امام حسین (ع) داشته باشند.

اما بیگانگان که طی سالیان گذشته نشان داده اند از هر فرصتی برای تضعیف و شکست جمهوری اسلامی استفاده خواهند کرد، این بار دست به اقدامی زدند که حاکی از عدم شناخت آنان از مردم شهیدپرور ایران داشت؛ عده‌ای فرصت طلب که دل به طناب پوسیده دشمنان قسم خورده انقلاب بسته اند با راه اندازی کارناوال‌های رقص و شادی به خیمه‌های اباعبدالله (ع) حمله کرده و به ساحت مقدس آن امام عزیز اهانت کردند.

همان‌ها که با تظاهر به وطن دوستی، چندی قبل شعار‌هایی با مضمون «جانم فدای ایران» سر داده بودند قلب مردم ولایتمدار و حسینی کشور را آزردند تا ماهیت و پشت پرده تحرکات و آشوب هایشان برای همگان آشکار شود.

در این میان، مردم آزاده و با بصیرت که دل هایشان از شکسته شدن حرمت عاشورای حسینی (ع) به درد آمده بود و خود را در مواجهه با لشکریان دشمن می‌دیدند، حماسه‌ای ماندگار آفریدند که تا سالیان طولانی از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آنان خواهند ایستاد.

یوم الله نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» ماندگار شد. در این روز بزرگ، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان قسم خورده انقلاب را از دستیابی به اهداف شوم خود مأیوس کردند.

بصیرت، اتحاد و همدلی مردم و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از مهمترین دلایل پیروزی ملت بر فتنه‌ها بوده است به طوری که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند «مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند؛ سعی شان این بود، می‌خواستند، بین آحاد مردم شکاف بیندازند و نتوانستند» لذا این جملات، اهمیت «وحدت» را نشان می‌دهد.

۹ دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند. روزی که مردم ایران نشان دادند با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار