نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

گرامیداشت حماسه ۹ دی فرصتی برای نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران است

موسوی فرد گفت: حماسه ۹ دی یکی از محوری‌ترین رویدادهای این ایام است که برگزاری آن مطالبه مردمی و همچنین فرصتی برای نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران است.
کد خبر: ۴۹۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 29December 2021

گرامیداشت حماسه 9 دی فرصتی برای نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، در شصت و چهامین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، از پوسترهای دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی یادمان دعبل خزاعی و کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خوزستان رونمایی شد.

حجت‌الاسلام «سیدعبدالنبی موسوی‌فرد» در شصت و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به سالروز رویدادهای بزرگی از جمله حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و سالگرد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی با تاکید بر این که برگزاری آیین‌های مربوط به این ایام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: حماسه ۹ دی یکی از محوری‌ترین رویدادهای این ایام است که برگزاری آن مطالبه مردمی و همچنین فرصتی برای نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ریشه در غدیر و عاشورا دارد، افزود: باید توجه داشت که غدیر به معنی انتخاب کشتی است که سکاندار آن بر عهده ولایت است؛ لذا هرکه در این کشتی داخل شود، از ظلمت به سمت نور هدایت خواهد شد این درحالی است که در نقطه مقابل، کسانی هستند که کشتی اشتباهی را انتخاب کرده و خود را به کام دوزخ کشانده‌اند.

امام جمعه اهواز بیان‌ داشت: در جریان فتنه ۸۸، عده‌ای در انتخاب کشتی خود اشتباه کردند اما این ملت ایران بود که با انتخاب صحیح خود در روز ۹ دی، حماسه‌ای تاریخی و ماندگار خلق کرد.

موسوی فرد با اعلام این که آیین گرامی داشت ۹ دی، روز بصیرت صبح پنجشنبه در مصلای اهواز برگزار می‌شود گفت: ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و سالگرد آیت‌الله مصباح یزدی روز جمعه در استان خوزستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار