فرماندار قصرشیرین:

امنیت مرزها نتیجه اقتدار نیروهای مسلح است

«تاتار» گفت: امنیت موجود در مرزهای شهرستان قصرشیرین، نتیجه حضور و آمادگی و اقتدار و توان بالای نظامی نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۴۹۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 29December 2021

امنیت موجود در مرزها نتیجه اقتدار نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از نوار مرزی بخش «سومار» از توابع شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: امنیت موجود در مرزهای شهرستان، نتیجه حضور و آمادگی و اقتدار و توان بالای نظامی نیروهای مسلح است.

وی بیان داشت: امروز ضمن بازدید از نوار مرزی و با حضور در بین نیروهای مستقر در نوار مرزی که کار حراست و صیانت از مرزها را بر عهده دارند، از تلاش و حضور و آمادگی آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: حضور در جایگاه و مقام شهدایی که در نوار مرزی «سومار» به شهادت رسیدند، افتخاری برای مسئولان است؛ زیرا هرچه داریم از خون ریخته شده شهدایی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و آن را در راه حراست از مرزها فدا کردند.

تاتار ادامه داد: به برکت آرامش و امنیت موجود در مرزها، فعالیت‌های اقتصادی در ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان به‌خوبی در جریان است.

وی اضافه کرد: با وجود ناامنی‌های آن‌سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، کشور ما امن است و این امنیت مرهون حضور باصلابت نیروهای نظامی و امنیتی است که تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مجاهدت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها