نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دفاع در میدان امروز، دفاع از هویت ملی و دینی زنان است

آیت‌الله «شعبانی» گفت: یکی از کارهای اساسی که امروز باید به آن توجه کنیم حفظ هویت دینی جامعه زنان است و نباید اجازه دهیم که دشمن یک هویت ساختگی برای بانوان کشور طراحی کند.
کد خبر: ۴۹۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ - 29December 2021

دفاع در میدان امروز، دفاع  از هویت ملی و دینی زنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، در مراسم رونمایی از «سند راهبردی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس» که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «از دنیای شما سه چیز محبوب من است که آن جامعه زنان است» و اگر پیامبر اکرم نسبت به چیزی محبت دارد آن دستور و اراده الهی است.

وی تصریح کرد: آیا انسانی که محبوب پیغمبر است نمی‌تواند مراحل رشد را طی کنند و این نشان‌دهنده این است که جامعه زنان توانایی رسیدن به رشد و تکامل را دارند.

آیت‌الله شعبانی با اشاره به ایثارگری زنان در هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: به تعبیر  حضرت امام خمینی (ره) اگر زنان نبودند انقلاب ما پیروز نمی‌شد و این یک نگاه عرفانی واقعی است و صرف یک شعار سیاسی نیست این یک نگاه عمیق به نقش زنان در مسائل  عرفانی، اجتماعی و سیاسی است.

وی اظهار داشت: امروز شما بانوان در میدان دفاع مقدس هستید و آیندگان و افرادی  که در آینده خواهند آمد از نقش برجسته شما تعریف و تمجید خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: دفاع در میدان امروز، دفاع از هویت ملی و دینی زنان است که یکی از کارهای اساسی که امروز باید به آن توجه کنیم حفظ هویت دینی جامعه زنان است و نباید اجازه دهیم که دشمن یک هویت ساختگی برای بانوان کشور طراحی کند.

وی بیان داشت: دشمن درصدد ایجاد بحران هویت است تا هویت‌های ما را بهم بزند و یک هویت ساختگی آن‌گونه که خودش می‌خواهد شکل دهد.

آیت‌الله شعبانی با بیان یانکه آنچه که تمدن غربی از زن می‌خواهد آن چیزی است که امروز  در فضاهای مجازی رواج می‌دهند، گفت: شما بانوانی که اهل مقاومت هستید و هویت دینی و ملی شما مثال‌زدنی است، همه شما موظف هستید از هویت اسلامی و دینی حمایت کنید و اجازه ندهید یک هویت پوچ برای جامعه بانوان شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار