مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

«۹ دی» امید دشمنان برای نابودی انقلاب را به یاس بدل کرد

«پورمیرزایی» گفت: نهم دی روزی است که امید دشمنان و منافقین جهت نابودی انقلاب اسلامی به یاس بدل شد.
کد خبر: ۴۹۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ - 29December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی پورمیرزایی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به فرارسیدن نهم دی، اظهار داشت: نهم دی روزی است که امید دشمنان و منافقین جهت نابودی انقلاب اسلامی به یاس بدل شد. روزی که با روشن شدن حقایق و از کنار رفتن نقاب فتنه‌گران، حق بر مردم حق مدار ایران اسلامی عیان شد.

وی افزود: مردم وقتی دیدند عده‌ای که یکروز به بهانه دروغ بزرگ تقلب در انتخابات کار را به رویارویی مستقیم با نظام و ارزش‌ها و حتی توهین به امام حسین (ع) کشانده اند به خوبی فهمیدند عوامل ضد دین و مزدور قصدسو استفاده از احساسات مردم را داشته و سعی برای ایجاد چالش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

پورمیرزایی ادامه داد: فتنه۸۸ که با شگرد «دروغ بزرگ» با محوریت تقلب و توسط عده‌ای از انقلابیون سابق مشتاق قدرت آغاز شده بود متاسفانه با عدم نقش آفرینی و روشنگری خواص، زمینه‌ی سو استفاده و به میدان آمدن منافقین و دشمنانی را فراهم کرد که به صورت آشکار توسط آمریکا و سایر کشور‌های مستکبر هدایت و خط دهی می‌شدند.

پورمیرزایی تاکید کرد: عدم تبری جستن سیاسیون مدعی تقلب از ضد انقلاب، نقشه‌های شومی که جبهه استکبار برای نظام اسلامی دیده بودند، همچنین عدم التزام به قوانین و پیگیری اعتراضات از مسیر‌های قانونی پیش‌بینی شده بر آتش فتنه و افزایش شبهه در میان مردم به ویژه طرفداران نامزد شکست خورده در انتخاب افزود.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اضافه کرد: اگر نبود روشنگری‌های عمارگونه رهبری در طول ماه‌های فتنه و مدیریت عادلانه و حکیمانه ایشان، قطعا مشخص نبود چه سرنوشتی برکشور پیش می‌آمد.

وی اذعان داشت: متاسفانه فتنه به اقتدار کشور که در ریل پیشرفت بود و حتی دشمنان از شکستش ناامید شده بودند، خدشه وارد کرد و علی رغم رای ۴۰ میلیونی ملت، که می‌توانست مایه اقتدار کشور باشد، این اتفاقات ایران را در جامعه بین الملل منزوی کرد و سنگ بنای تحریم‌های جدید دقیقا با این فتنه گذاشته شد.

پورمیرزایی گفت: خواص بی بصیرت و سیاسیونی که هیزم این فتنه را مهیا کردند نه قطعا باید به خاطر این خسارت عظیم به کشور در درگاه الهی پاسخگو باشند. البته این افراد اثبات کردند لیاقت مسئولیت در انقلاب اسلامی و حفظ این امانت الهی را ندارند.

وی ابراز داشت: بازخوانی دقیق فتنه ۸۸ می‌تواند برای مردم به ویژه جوان امروز درس آموز و چراغ راهی برای آینده انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار