جانشین دارالقرآن ارتش خبر داد؛

۱۹منتخب ارتش در سی‌امین مسابقات قرآنی نیروها‌ی مسلح تجلیل شدند

سرگرد مهدی میدانی از برگزاری مراسم تجلیل از ۱۹منتخب ارتش در سی‌امین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح‌ در سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ - 13July 2015

۱۹منتخب ارتش در سی‌امین مسابقات قرآنی نیروها‌ی مسلح تجلیل شدند

سرگرد مهدی میدانی، جانشین دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، ضمن بیان این مطلب گفت: مراسم تجلیل از 19 برگزیده ادارت پنج گانه آجا در سیامین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح که خردادماه امسال به میزبانی سپاه پاسدار برگزار شد صبح روز گذشته، 21 تیرماه در سالن کوثر سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین از دستاندرکاران و کادر اداری که طی این مسابقات بهصورت فعال خدمترسانی کردند تشکر به عمل آمد، ادامه داد: این منتخبان در رشتههای حفظ کل و اجزاء 5، 10، 15، 20 و 25، قرائت تحقیق، ترتیل، مفاهیم سطح یک و دو و اذان و ... در مقطع کارکنان پایور و وظیفه، تیمی ارتش در مسابقات نیروهای مسلح حائز رتبه برتر شدند.

میدانی اضافه کرد: این مراسم با حضور حجتالاسلام آلهاشم، رئیس سازمان عقدیتی ـ سیاسی ارتش، امیر محمودی، معاون اجرایی ارتش و همچنین دیگر مسئولان و فرماندهان ارتش برپا شد که از منتخبان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

جانشین دارالقرآن ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه ارتشیان نزدیک به یک سوم رتبههای سیامین دوره مسابقات را کسب کرده بودند، بیان کرد: همچنین در این مراسم محمدامین حدادی، نوجوان 13 ساله و یکی از حافظان کل نوجوان خانواده ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار