دیدار امام‌جمعه «اردکان» با خانواده شهید «طرفداری»

در آستانه یوم‌الله ٩ دی و به مناسبت ایام فاطمیه، امام‌ جمعه اردکان به همراه جمعی از خادمان شهدا به دیدار خانواده شهید «محمدرضا طرفداری» رفتند.
کد خبر: ۴۹۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ - 29December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در آستانه یوم‌الله «٩ دی» و ایام فاطمیه، حجت‌الاسلام‌ «سیداسماعیل شاکر» امام‌ جمعه اردکان به همراه جمعی از خادمان شهدا به دیدار خانواده شهید «محمدرضا طرفداری» رفتند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کردند.

امام‌جمعه اردکان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همت خادمان شهدا در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را توفیقی از جانب شهدا دانست و اظهار داشت: در امور زندگی می‌توان از شهدا، علما و بزرگان دینی که جایگاه والایی نزد خدا دارند کمک خواست و ان شاءالله به گونه‌ای عمل کنیم که مثل شهدای بزرگوار، فاطمی باشیم.

در این دیدار، خانواده شهید طرفداری نیز به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند.

«محمدرضا طرفداری» در سوم خرداد سال ۱۳۴۸ در در اردکان متولد شد و در پنجم اردیبهشت ١٣۶۶ در عملیات «کربلای ٨» در منطقه عملیاتی «شلمچه» به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار