فرمانده سپاه کربلا:

سپاه کربلا به تعهدات خود در ساخت ۴۹۳ مسکن محرومین عمل کرد

سردار «مسلمی» گفت: ساخت ۴۹۳ مسکن محرومین از تعهدات سپاه در سال گذشته بود که با کمک و تلاش و جدیت خیرین، بسیجیان، گروه‌های جهادی و فرماندهان نواحی به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۴۹۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ - 29December 2021

سپاه کربلا به تعهدات خود در ساخت ۴۹۳ مسکن محرومین عمل کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در حاشیه افتتاح 6 واحد مسکن مددجویی در بابلسر با بیان اینکه ساخت 6 مسکن مددجویی به همت و تلاش گروههای جهادی و سپاه بابلسر و خیرین صورت گرفت، اظهار داشت: آنچه که حائز اهمیت است در کنار هم قرار گرفتن جمعی از خیرین و جهادگران باعث شده که از سال گذشته حدود 20 واحد مسکن مددجویی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مجموع اعتباری که در این بخش از کمک‌های مردمی و ظرفیت خیرین استفاده شده است حدود چهار میلیارد تومان است، افزود: امروز 6 واحد به دست نیازمندان واقعی رسیده است و باعث شادی آنها شده است.

سردار مسلمی گفت: ساخت 493 مسکن محرومین که از تعهدات سپاه در سال گذشته بود با کمک و تلاش و جدیت خیرین، بسیجیان، گروههای جهادی و فرماندهان نواحی به اتمام رسیده است و امروز تجلیل از خیرین و دست اندرکاران را با حضور سردار حزنی برگزار کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها