سردار پاکپور:

نیرو‌های مسلح امروز در وضعیتی قدرتمندتر از گذشته قرار دارند

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز سپاه و نیرو‌های مسلح کشور قدرتمند‌تر از همیشه هستند و توان موشکی ایران در تراز اول موشکی دنیاست.
کد خبر: ۴۹۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ - 29December 2021

نیرو‌های مسلح امروز در وضعیتی قدرتمندتر از گذشته قرار دارندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز در مراسم معرفی «حسین تناور» به عنوان فرمانده جدید لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر اظهار داشت: شهدای لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و ماموریت‌های مرزی هیچگاه فراموش نخواهند شد.

وی افزود: لشکر ۱۷ به عنوان یکی از لشکر‌های خط شکن در دوران دفاع مقدس بود که امنیت امروز کشور مدیون راه و روش رزمندگانی است که راه همرزمان شهیدشان را پیش گرفته اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به وضعیت امنیتی شمالغرب خاطرنشان کرد: اواخر دهه ۸۰ قسمتی از مرز‌های سردشت دست ضد انقلاب بود و رزمندگان لشکر ۱۷ در دمای ۳۲ درجه زیر صفربا هدف مبارزه با ضد انقلاب در این مناطق حضور پیدا کردند و شهدای مظلومی در این ماموریت‌ها تقدیم انقلاب شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه امنیت امروز ما مدیون خون شهداست، عنوان کرد: استکبار جهانی زمانی از دشمنی کنار می‌روند که ما از اصول انقلاب عقب نشینی کنیم که این هرگز مطلقا محقق نخواهد شد.

پاکپور با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ گفت: سپاه و نیرو‌های مسلح کشور امروز قدرتمند‌تر از همیشه هستند و اکنون توان موشکی ایران در تراز اول موشکی دنیاست و در زمین، دریا و هوافضا بسیار قدرتمندیم.

وی افزود: دشمن قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی را مشاهده، درک و در محاسباتش لحاظ کرده است و می‌داند نظام جمهوری اسلامی نظامی قدرتمند است.

سردار پاکپور با اشاره به خدمات سپاه در مناطق محروم گفت: نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم تمام تلاشش را میکند مشکل مردم را حل و حداقل ها را تامین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار