سردار حق‌طلب:

استکبار جهانی از روحیه جهاد و شهادت ملت ایران هراس دارد

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس سپاه و بسیج گفت: استکبار جهانی از روحیه جهاد و شهادت ملت ایران هراس دارد.
کد خبر: ۴۹۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ - 30December 2021

استکبار جهانی از روحیه جهاد و شهادت ملت ایران هراس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌‍‌پرس از ساری، سردار «احمد حق‌طلب» مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس سپاه و بسیج شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای روستای آبلوی نکا اظهار داشت: یکی از اهداف ما در یادواره‌ها ادای دین به شهداست که این کمترین کار برای شهداست و هدف دیگر بزرگداشت مقام شامخ خانواده شهداست، ولی هدف اصلی ما در برگزاری این یادواره‌ها انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان و نوجوان است.

وی خاطر‌نشان کرد: تاکنون از سی و یک استان کشور در ۲۹ استان ۲۹ کنگره شهدا برگزار شد امیدواریم بتوانیم در یک حرکت فرهنگی فاخر موضوعات دوران دفاع مقدس و جهاد و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

سردار حق‌طلب ادامه داد: استکبار جهانی امروز از داشته‌های نظامی ما در هراس و واهمه نیست بلکه از روحیه جهاد و شهادت فرزندان این مرز و بوم بیمناک است.

وی خاطرنشان کرد: امروز حیات جامعه اسلامی ما مرهون فرهنگ جهاد و شهادت است و همواره سعی کردیم تا با برگزاری آئین‌های پاسداشت شهدا فضای معنوی جامعه را تلطیف کنیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه، یادواره شهدا را عملیات فرهنگی برشمرد و گفت: در کنار دستگاه‌های دولتی نهادهای مردمی و اقشار جامعه باید در برگزاری یادواره سهیم شوند تا ما بتوانیم ماموریت فرهنگی و معنوی خود را به شایستگی انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار