پیام استاندار هرمزگان به مناسبت یوم الله ۹ دی؛

۹ دی یادآور حماسه بزرگ مردم در دفاع از حریم ولایت است

استاندار هرمزگان با صدور پيامى، فرارسیدن سالروز حماسه یوم الله ۹ دی روز بصيرت و ميثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۹۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 30December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدى دوستى» استاندار هرمزگان به مناسبت سالروز حماسه یوم الله ۹ دی روز بصيرت و ميثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند.» رهبر معظم انقلاب اسلامى (مدظله العالی)

یوم الله ۹ دی یادآور حماسه بزرگ و حضور شكوهمند و گسترده اقشار مختلف ملت انقلابى و ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از حریم ولایت و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، کیان کشور و وحدت ملی است.

مردم شریف سراسر ایران اسلامی با حرکت حماسی خود در نهم دی سال ۱۳۸۸، پاسخی کوبنده به فتنه گران و حرمت شکنان عاشورای حسینی (ع) دادند.

رمز ماندگاری حماسه نهم دی در بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی در دفاع از ارزش های دینی و ملی نهفته است و این بصیرت انقلابی مردم، تجدید ميثاقی ماندگار با ولایت را رقم زد.

مردم مؤمن و ولایتمدار استان هرمزگان نیز در کنار دیگر هموطنان عزیز خود از پیشگامان این حرکت حماسی بودند و همگام با دیگر ایرانیان در اقصی نقاط کشور، نهم دی را به نماد بصيرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی، تبدیل کردند.

اینجانب فرارسیدن سالروز حماسه یوم الله ۹ دی روز بصيرت و ميثاق امت با ولایت را گرامی می دارم و برای همگان در راه بسیار مهم تبعیت، اطاعت و پیروی از ولایت، آرزوی توفیق روزافزون می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار