نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

خروش ملت ایران در ۹ دی یک حرکت عاشورایی بود

کریمی‌قدوسی گفت: حرکت و خروش ملت ایران در ۹ دی حقیقتا یک حرکت عاشورایی بود چون همه به میدان آمده بودند و قدرت نرم نظام مقدس اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۴۹۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ - 30December 2021

خروش ملت ایران در ۹دی یک حرکت عاشورایی بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیین دوازدهمین سالروز حماسه ماندگار ۹ دی امروز در اهواز با حضور مردم انقلابی و با بصیرت خوزستان برگزار شد.

«جواد کریمی‌قدوسی» نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه ۸۸ امنیت ملی و نابودی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بود ولی با حضور حماسی مردم، نقشه فتنه گران و فتنه انگیزان که توسط سرویس های جاسوسی بیگانه هدایت و همراهی می‌شدند درهم پیچیدند.

وی افزود: هدف فتنه گران به زانو درآوردن نظام اسلامی بود که حفظ آن به تعبیر امام (ره) و عظیم الشان از اوجب واجبات است ولی حضور حماسی و تاریخی مردم در ۹ دی توطئه های پیچیده و درهم تنیده دشمنان و فتنه گران را خنثی کرد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه خون ملت ایران پس از هتک حرمت فتنه گران به نمادهای عاشورا و خیمه های امام حسین (ع) در تهران به جوش آمد، گفت: صبر انقلابی ملت ایران در این حادثه لبریز شد و حماسه ۹ دی شکل گرفت تا کشور پس از یک دوره هفت ماهه به آرامش و ثبات برسد.

وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که در فتنه ۸۸ عاشورا به کمک ملت ایران آمد اشاره کرد و بیان داشت: حرکت و خروش ملت ایران در ۹دی حقیقتا یک حرکت عاشورایی بود چون همه به میدان آمده بودند و قدرت نرم نظام مقدس اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تجلیل از مردم خوزستان که ۲ روز زودتر از حماسه ۹ دی به میدان آمدند، افزود: مردم خوزستان نشان دادند در دفاع از نظام اسلامی در صف مقدم قرار دارند و همچون هشت سال دفاع مقدس، در حمایت به هنگام از انقلاب اسلامی و ارزش و آرمان های امام خمینی (ره) لحظه‌ای تردید نمی‌کنند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ به امنیت ملی و اموال عمومی و شخصی مردم آسیب رسید، گفت: در فضای غبارآلود فتنه ۸۸، حامیان فتنه نه تنها حتی در بیانیه‌ای کوتاه این حرکت ضدامنیتی را محکوم نکردند بلکه بر طبل تداوم ناامنی، اغتشاش وآشوب می‌کوبیدند.

وی ادامه داد: مردم با حضور به موقع و به هنگام خط توطئه براندازی توسط دشمنان و فتنه گران را خنثی کردند و اجازه ندادند آنها به اهداف شوم و پلید خود برسند. این فتنه پیچیده و غبارآلود ۸۸، فتنه ای نبود که تنها با حضور سپاه، نیروی انتظامی و امنیتی علاج و سرکوب شود.

کریمی قدوسی تقلب در انتخابات سال ۸۸ را اسم رمز توطئه دشمنان و فتنه گران دانست و متذکر شد: تقلب در انتخابات بهانه‌ای بیش نبود بلکه هدف نهایی آنها ازپا درآوردن نظام اسلامی و به بن بست کشاندن انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها