مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در هوا فضای سپاه:

۹ دی روز پشتیبانی مردم از رهبری است

«حجت‌الاسلام صادقی» گفت: ۹ دی روز پشتیبانی مردم از رهبری و ارزش‌های انفلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ - 30December 2021

9 دی روز پشتیبانی مردم از رهبری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «حجت‌الاسلام علی رضایی» امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با بیان اینکه مردم تا آخر پای رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، اظهار داشت: اسلام مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است و اگر اسلام نبود، انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رکن دیگر انقلاب وجود رهبری حکیمانه امام راحل است، اضافه کرد: اگر جایگاه امام کوچک‌ترین خدشه‌ای در انقلاب ببیند، انقلاب به پیروزی نمی‌رسد.

وی با اشاره به اینکه دشمن بار‌ها وارد صحنه شد تا جلوی میدان‌داری ایران اسلامی را در کشور‌های مختلف بگیرد، گفت: برای این موضوع بار‌ها نقشه‌ها کشید و جنگ را بر ایران تحمیل کرد، ولی ایران توانست با عزت در جنگ حضور یابد.

رضایی با اشاره به اینک پس از جنگ، دشمن نقشه‌های بسیاری کشید تا جلوه اسلام در جهان را کم‌رنگ، گناه و فساد را ترویج و در دولت‌ها نفوذ کند که متاسفانه این اتفاق افتاد، گفت: همچنین آنان سعی داشتند که بین مردم و نظام و رهبر جدایی بیندازند، اما وقتی مردم در صحنه انتخابات حضور دارند، سیلی محکمی را بر صورت دشمن می‌زنند که تا مدت‌ها اثر آن باقی است.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن تصور کرد که ایران نیز کشوری مانند اوکراین و گرجستان است، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال ۸۸ به دنبال ایجاد انقلاب رنگی بودند و اگر موفق می‌شدند، اتفاقی می‌افتاد که قابل جبران نبود.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد انقلاب لطمه ببیند، متاسفانه دشمن یک بُعد اتفاق را از جانب روحانیت در نظر می‌گیرد، گفت: روحانیت پیشتاز وفاداری به نظام و انقلاب بوده و آن را در همه صحنه‌ها اثبات کرده است.

رضایی با بیان اینکه سناریو تقلب در انتخابات از مدت‌ها قبل از برگزاری انتخابات کلید خورده و این سناریو توسط افراد سرشناس و از مدت‌ها قبل از انتخابات با معرفی پیروز انتخابات آغاز شده بود، عنوان کرد در آن زمان تبریکات به کاندیدای ریاست‌جمهوری پیش از شمارش آرای صندوق‌ها انجام شد و این افراد در واکنش به سؤال خبرنگاران که اگر نتیجه جز این باشد، گفته شد محال است و آنگاه باید مردم به خیابان بریزند.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم ۹ دی به میدان آمدند تا بگویند همچون یاران امام حسین (ع) تا جان در بدن دارند، پشتیبان ولایت و ارزش‌های انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: این انقلاب یاران وفاداری دارد که تا پای جان برای این نظام تلاش می‌کنند که یکی از این افراد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار