کدام مناطق یمن بیشتر بمباران می‌شود؟

۱۱۰ روز است که یمن زیر آتش حملات عربستان است و این حملات پیامدهای زیادی به همراه داشته است ولی عربستان سعودی به رغم اعلام آتش بس سازمان ملل به حملات خود ادامه می دهد و مردم مظلوم را به خاک و خون می کشد.
کد خبر: ۴۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ - 14July 2015

کدام مناطق یمن بیشتر بمباران می‌شود؟

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ائتلاف سعودی ها از ششم فروردین ماه امسال تجاوز به یمن را با هدف بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت آغاز کرد. این حملات تا کنون موجب خسارت های جانی و اقتصادی گسترده و نابودی بخش زیادی از تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستانی، مدارس و خانه ها مردم شده و هزاران کشته، زخمی و آواره بر جای گذاشته است. در این باره آقای "عبدالحافظ معجب" روزنامهنگار و تحلیلگر سیاسی یمنی مقیم بیروت در گفتگویی با شبکه خبرشرکت کرد.

حملات عربستان به یمن ادامه دارد

وی گفت بمباران های عربستان بیشتر در مناطق مسکونی متمرکز بوده و حتی مساجد هم مورد حمله قرار گرفته و جاهایی که بیشتر مردم حضور دارند را هدف قرار داده اند.

در تجاوز به یمن در طول چند ماه گذشته خسارات زیادی به یمن وارد شده است. هواپیماهای عربستان کارخانه های سیمان و زیرساخت های یمن که دولت میلیاردها دلار سرمایه گذاری کرده را بمباران کرده است . با توجه به اینکه مردم یمن در محاصره دریایی نیز قرار گرفته اند و بسیاری از چاهای آب و مراکز برق رسانی هم مورد هدف بمباران قرار گرفته باید بگویم که وضعیت فاجعه بار است و مردم با بدترین وضعی به زندگی ادامه می دهند اما مردم یمن صبر را پیشه کرده اند ولی می گویند قصد نداریم تسلیم شویم و این هزینه ها را می پردازیم که به اهداف خود برسیم.

 

منبع: شبکه خبر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار