دیدار فرمانده کل سپاه با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)

سردار سلامی امروز با آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 30December 2021

دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی»‌ فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) مرجع نورانی آن حضرت را زیارت کرد.

وی سپس با آیت الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس بانوی کرامت در سالن محراب حرم مطهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار با بیان اینکه وجود مقدس حضرت معصومه (س) برای شهر قم با برکت است، اظهار داشت: زائران و دوستداران اهل بیت (ع) از همه جای عالم به اینجا می‌آیند و افرادی که همجوار ایشان هستند هم از وجود ایشان و هم از حضور و برکت علاقه‌مندان به اهل بیت (ع) بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه من علاقه خاصی به حضرت معصومه (س) دارم و این را به خانواده خود هم گفته ام، افزود: شرافت، کرامت و معصومیت خاصی در این بارگاه نورانی است که انسان را به خود جلب می‎کند و شیفته این بارگاه می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه بهانه آمدن ما به قم فقط زیارت است، افزود: من ارادت دلی و فوق العاده ای به حضرت معصومه (س) دارم و احساس می‌کنم که در این حرم دعای انسان مستجاب است.

براساس این گزارش، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و نخستین سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی در مصلی قم حضور یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها