استاندار یزد:

«۹ دی» به روزی به یاد ماندنی در تاریخ اسلامی مبدل شد

«فاطمی» با صدور پیامی حماسه نهم دی روز بصیرت را گرامیداشت و گفت: «۹ دی» به روزی به یاد ماندنی در تاریخ اسلامی مبدل شده است.
کد خبر: ۴۹۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 30December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد با صدور پیامی حماسه نهم دی و دهه بصیرت را گرامیداشت.

در متن این پیام آمده است:

نهم دی ماه، حماسه بی بدیلی از خروش ملت فهیم و بصیر ایران عزیز اسلامی بر علیه فتنه گرانی است که اسلام ناب محمدی (ص) و اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی، به ویژه ستون استوار خیمه گاه انقلاب، ولایت مطلقه فقیه را نشانه رفته و با هدف ایجاد تفرقه و نفاق در حریم همبستگی و اتحاد مردم عزیز، دست به قانون ستیزی و دامن زدن به آتش اغتشاش و اختلاف زدند که به مدد الهی و رهبری حکیمی عارف و شجاع، اهداف شوم بداندیشان و بد سیرتان، در دریای بصیرت ملت به بی سرانجامی کشیده شد.

نامگذاری نهم دی‌ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به روشنی نشان دهنده نقش این حماسه ملی، در بصیرت افزایی و وحدت گستری در دفاع از حریم ولایت و رهبری است. در حالی که بدخواهان اسلام و انقلاب، در اندیشه‌های پلید خویش غرق بودند، نهم دی‌ماه به بستر و همایش عظیم دیگری در مسیر تحکیم شجره طیبه انقلاب اسلامی و به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به روزی به یاد ماندنی در تاریخ پرتلالو ملت رشید اسلامی مبدل شد.

دهه بصیرت که در کنار حماسه نهم دی‌ماه، مناسبت‌ها و رویداد‌های عظیم دیگری همچون سالروز عروج ملکوتی عمار انقلاب حضرت آیت ا... علامه مصباح (ره) و سالروز شهادت سید الشهدای مقاومت و سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» و به صورت مشخص در استان یزد، سالروز سفر بابرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و روز یزد را نیز در خود جای داده است، فرصت ارزشمندی برای تبیین و ترویج فرهنگ بصیرت و ولایت مداری بوده که لازم است با رویکردی مردم نهاد در همه ابعاد عظیمش مورد توجه جدی قرار گیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه عظیم نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دهه بصیرت، موفقیت همگان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار